Holy Grail

Fortell hva som er ditt aller kjæreste verk.
Et du allerede har, eller kanskje du enda ikke har fått fatt i det?

Hva er “grailen”?

1 Like

For meg tror jeg kanskje det er en av følgende:

Banksy - Girl With Balloon
Pushwagner - Selvportrett
Dolk - Teddy Riot (som er på veggen)

@trondbond håper du snakker om originaler nå og ikke trykk. Hvis ikke syntes jeg du kan sikte litt høyere.

Holy grail:
En stor Rothko
Lichtenstein nude
Christopher Wool tekstverk

Litt mer sannsynlig
Stor Israel Lund
Rob Pruit annsikt
Os Gemeos original

Original fra Jose Parla eller Katrin Fridriks

I en helt urealistisk drømmeverden:

Salvador Dali - Cruzifiction eller
Francis Bacon - Three studies of Lucien Freud;-)

Et Francis Bacon triptych hadde ikke vært feil :slight_smile: Jose Parla tror jeg også må snike seg inn på listen min. Har tidligere ikke vært så stor fan, men da jeg så den siste utstillingen hans skjønte jeg at jeg trenger en på veggen :art:

Var på en helt fantastisk utstilling med Francis Bacon på Tate i 2008. En av de store kunstopplevelsene i livet. Triptychene var godt representert. Etter månedsvis med kikking på bilder Banksy forum og andre steder har Jose Parla blitt en favoritt sammen med Fridriks og de fantastiske Borf lerrettene som blant annet du har lagt ut bilde av. Dolkene dine er helt strålende de også for øvrig:-)

1 Like

Jeg skulle gjerne hatt noen av disse på veggen:

http://www.dn.no/incoming/article35063.ece/binary/Edvard%20Munch:%20"Madonna",%20Litografi,%20Foto:%20KM%20Frøyset-Blomqvist.jpg

og veeldig mye annet :smile:

2 Likes

Dot Dot Dot collab Whatson &. Chevrier - Handgun (Red 1/1) 150x100 :sweat_smile:

Hæ? Ddd/mw/sc handgun?

En gang hvis jeg blir rik: Banksy canvas, keep it real, rød

Hvis jeg bare blir litt rik: Banksy laugh now, signert

Realistisk: banksy laugh now, usignert eller dolk canvas 100x100cm

2 Likes

Et Banksy - LIITA eller GWRB canvas er høyt på min liste, men er vel heller usannsynlig.