How & Nosm - Original

Hei,

Er det noen som har erfaringer med pris på verker fra How & Nosm? Vurderer å starte jakten på en original, aller helst i størrelse 50 x 50, 60 x 60 (cm) eller noe rundt der. Er forsåvidt usikker på om de lager såpass små bilder. De fleste jeg har sett virker å være mye større.

Før jeg begynner en seriøs jakt hadde det vært topp om noen vet sånn ca. hva jeg må forvente å punge ut for å få ønsket mitt oppfylt.

På forhånd takk!

Har aldri sett et så lite verk av gutta, men de gjorde en serie med håndkolorerte unike monoprints med Pace prints for en tid tilbake. De er litt større og regner med at du må ut med rundt $ 6 - 7 000, om du finner en. Skal du ha et lerret blir det fort større formater og prisen er langt høyere. Siste verket jeg så til salgs fra galleri var $16 000 og 150x60 cm (tror prisene mine er litt utdaterte så kan godt være høyere nå).

Har denne jævelen over sengen selv :slight_smile:

6 Likes

En liten en for salg her: http://banksyforum.proboards.com/thread/137514/fs-nosm-original

Ah, okey. Da var det ikke tilfeldig at jeg ikke kunne finne noen i den størrelsen. Har sett på monoprintsa fra Pace, og de er som du sier litt større enn det jeg kunne tenke meg. Den jævelen er rå! 2 x 2 meter?

Uansett, takk for svar. da går det an å forestille seg sånn ca hva jeg eventuelt må ut med om noe skulle dukke opp. Har en vegg jeg gjerne skulle hatt en How & Nosm piece på, men skulle helst vært et stykke under meteren begge veier

@Gammel_Erik Takk for tipset. Ikke helt hva jeg hadde sett for meg tror jeg. Ser ut som en bok?

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.