Hva blir det neste fra Dolk?

Satt her forleden å tenkte, hva blir det neste fra Dolk?

Mange spekluasjoner om at det vil komme en release rundt mai 2015 , men hvilke verk velger han?

Har du noen tanker, ideer eller ønsker?

Selv om dette ikke er et av mine favoritter, just got a feeling…

1 Like

Jeg håper så j… på en viss indianer!! :wink:

3 Likes

Hogachaka -hoga-hoga-hogachaka -. det hadde ikke vært å forakte :wink:

Uansett motiv blir det vel en enkel sak å få tak i et eksemplar…

2 Likes

Comfort zone og en indianer går jeg all-in på at det blir! :smile:

Uansett så vil det nok bli veldig vanskelig å få tak i noe på release. Forrige slipp følte jeg at siden krasjet og at det ble mye rot.
Vil dette bedre seg nå neste gang? Kan det være at det er derfor det drøyer med slippet siden de må forbedre siden? Kan det tenkes at edition økes?

Drømmer om en handf. indianer, men det blir nok med drømmen.

Indianeren hadde vært fett, den stressa husmora kan jeg styre meg for…

Er nok ikke pga siden. Da betaler man en tekniker 5.000 for å fikse det. I så tilfelle hadde det vært håpløst. Tenker det er et bevist valg. Kanskje ikke Dolk er klar for å gi ut noe enda.

Kanskje moren ligger for døden. Kanskje han har blitt pappa,pappaperm?

Hvem vet.

Også for ha det klart, siden kræsjet forrige gang og det ble helt kaos. Jeg var heldig, da jeg endelig fikk bagget et trykk og gikk til checkout viste det seg at det lå et av hver i kurven… Betalte (da) for 1,7 trykk istedet for 2. Betalte mer i ettertid.

Jeg håper mest av alt på en Indianer. Helst med rød bakgrunn. Ingen tagging.

Krysser fingrene for dollboy!

3 Likes

2 Likes

Den har jeg faktisk ikke sett før. Nå håper jeg også på Dollboy :smile:

Tenkte at det kunne være en ide’, å legge et bilde ved - på våre “uoffisielle” forespørsler til Dolk :wink:

1 Like

Er vell ganske opplagt at det er indianeran og Suicide kid ;

Håper det ikke blir Dollboy, den gir meg ingenting. Suicide Kid er greit som motiv, men ikke noe jeg ville ha hengt opp i et hjem. Den er altfor direkte. Tror også det vil hemme verdiøkning på denne da det kommer til å bli en kamp å få hengt den opp på veggen hvis man har en bedre halvdel.

RIP skulle fått plass på min vegg :slight_smile:

1 Like

Rip hadde kommet på min vegg!

Har det noe å si at et bilde hemmer verdiøkningen?

Trykket blir garantert utsolgt. Fra Dolk sitt ståsted er det vel kunsten som er viktig og uttrykket han ønsker å få frem. Får håpe han ikke har noen bedre halvdel.

Jeg håper ihvertfall på dette som trykk.

3 Likes

Vet ikke om jeg ønsker å håpe på et favorittmotiv da det blir som å spille i lotto å faktisk få trykket i kurven :wink:

2 Likes

Venter i spenning. Håper det blir bra. Har personlig vært litt skuffet over de siste slippene til Pøbel, kan Dolk følge opp sitt flotte siste release?

1 Like

Mitt drømmescenario er:

Pøbel: in cod we trust
Dolk: comfort zone, love hurts og " den med et barn som roper far opp i ansiktet med en megafon, sittende i en barnevogn"
2 av disse 3 er mitt håp:-)

2 Likes