Hva er "feil" med Pøbel-trykket "Batman & Robin"?

Jeg sier ikke at noe er feil, men det ligger sju annonser ute på finn.no med dette bildet til salgs? Why?

Det er vanskelig å vite ettersom de ikke skriver lange avhandlinger om hvorfor de må selge trykket.

1 Like

Jeg fikk mitt i dag og kan fortelle at det er INGENTING galt med trykket.
Det er faktisk steintøft!
Rett på veggen!

Og til dere som ikke fikk fatt i på release, kjøp nå mens det fortsatt er relativt rimelig.
Dette er til og med “kjæreste-vennlig”
Mitt ble godkjent av verdens mest kresne frue.

1 Like

Så bra. Kanskje det er spekulanter eller noe da som prøver seg på finn.no. Flere av dem hadde ikke en gang fått trykket da jeg spurte om pris og nummer. Er det lov å spørre hva du betalte?

Trenger ikke være noe feil, er vel bare spekulanter. Om du teller antall Idea Painter og Vandal annonser som var etter siste dolk slipp var det ikke rent få det heller, til tross for at motivene ble relativt godt mottatt.

@Bakart Ifølge Eurocard-fakturaen ble jeg trukket 2.391,45 NoK
Ser de ligger for ca 5.000,- nå. Men det ser ikkeut som om de blir solgt…

1 Like

Jeg har is i magen og satser på Ice Ice Baby-utvikling før jeg kjøper :slight_smile:

1 Like

@Kamphund
Haha, det kan jo godt skje…
Men mitt inntrykk er at Batman og Robin faktisk er det vellaget print. Kompleks, og detaljrikt.
IIB kunne også vært knallstilig, dersom de hadde droppet “ice ice baby” på hele arket.
Jeg mener det samme om MWs “Less is more”. Less ville definitivt vært more

My two cents…

@trondbond Etter det jeg har sett av bildene av Batman & Robin så ser det meget bra ut. Og som stor batman-fan bør det jo kjøpes. Har enda ikke fått sett closeup av ansiktet til Batman. Er det noe som er litt rart der, eller er det jeg som ser dårlig? Noen som har mulighet til å poste nærbilde av ansiktet?

Ansiktet ser faktisk litt funky ut.
Skal forsøke å legge ut et bilde litt etterpå. Har ikke forsøkt på dette nye forumet enda.
Og ja, siden det er Batman må det kjøpes.

1 Like

Dette trykket fikk jo ikke like god omtale som andre trykk før lansering og det er nok derfor det har dukket opp endel på Finn og Ebay. (mindre pågang og flere flippere som får fatt i)
Jeg for min del liker motivet, men ikke nok til å kjøpe et av trykkene for å ramme inn.
De unike versjonene skulle jeg derimot gjerne fått fatt i…

Well, you must be new in town. Let me tell you about a guy named Flipper…

2 Likes

Og der var vi i gang igjen ja. Nytt forum, nye muligheter. Det begynner som en tråd og ender opp i samme gamle regla. Kan noen av dere lage en tråd om flipping. Gjerne legge inn litt normer, regler, etikk osv. Så kan man henvise til denne tråden hver gang det sklir ut. Er drepende kjedelig å måtte skumme dette hver gang det slippes noe nytt.

6 Likes

Bra skrevet . Fan meg dritt lei klaging og negative meninger. Kjøper og selger for det jeg føler for og ikke utfra meningen til en bedreviter med liksomfasit :slight_smile:

1 Like

Beklager om jeg har hisset på meg noen med denne tråden. Jeg bare lurte oppriktig, da jeg er ganske fersk i gamet.

1 Like

Det var ikke til deg de skrev, det var til meg. Det er bare jumbo og frankvidar som har stått opp på feil ben i dag. Jeg prøvde bare å fortelle deg at det ikke var noe feil fordi mange selger umiddelbart men fordi mange kjøpte for å selge med fortjeneste umiddelbart. Det falt vist jumbo tungt for brystet, men hvorfor kan man bare spekulere i. Kanskje han kan lage seg en tråd som forklarer hvorfor og i samme slengen sette opp en liste over hva som er lov og ikke lov å diskutere på dette forumet :wink:

Ellers ville jeg vært forsiktig med å kjøpe av selger som ikke har bildet i hende. Det kan ankomme skadet og da har man det gående.

1 Like

Ehm, alle varianter ble utsolgt på sekundet…

Mitt tips til deg @Bakart: Legg ut en ønskes kjøpt annonse her på forumet eller på Finn der du sier hvilket trykk du ønsker og hvor mye du er villig til å betale for det. Hvis det er kostpris pluss frakt og avgifter skriver du det. Kanskje er du heldig. Har selv gjort dette flere ganger med hell. Et trykk produsert i 150-500 eksemplarer er ikke verdt mer enn markedet er villig til å betale for det. Overprisede trykk blir liggende på Finn og ebay i månedsvis uten å bli solgt.

I forhold til flipping er det slik jeg ser det to typer der. Den ene varianten er folk aom legger ut trykk til dobbel pris eller mer umiddelbart etter slipp. Den andre er de som lagrer trykk under sengen i mapper og tuber til første flipperbølge har lagt seg for så å legge ut trykket til dobbel pris eller mer. Det går stort sett an å forhandle på pris med flippere.

1 Like

Jeg tror flere og flere flippere kommer til å brenne seg fremover, det er for mange trykk som lages. Ikke alt som stiger i verdi lenger, hverken etter to dager eller to måneder.
På den annen side er vi alle flippere før eller siden, om det så er etter flere år for å finansiere nye kjøp…

2 Likes

Jeg skjønner ikke helt dette trykket, skjønner liksom ikke helt greia med pøbel og batman, tenker på batman som en egen merkevare, dette er bare hva jeg synst, for alt jeg vet kan dette helt mulig endre seg og jeg en gang i framtiden vil ha trykket på veggen, hvem vet B-)