Hva er verdien? (Sandra Chevrier - La cage qui fond)

Hei,

Er en stund siden dette ble solgt så langt jeg klarer å se. Så finner ikke helt ut hva fornuftig verdi er på dette i dagens market.

La cage qui fond ble vel sluppet i 2015 mener jeg å huske. 25 stykk. Ved oppmøte i Miami i hovedsak. Det er en XL.

Noen som kan anslå en cirka verdi om man skulle selge/kjøpe i dag med ramme?

Takk.

Snakket med en kar, han fortalte at sitt var solgt for 35K, innrammet. Men det var i 2019, ja tiden flyr. Om det har økt i pris aner jeg ikke. Ramme og ar-glass til et så stort trykk koster vel kjapt 8-9K.
( til info så eier jeg et selv )
Tror mellom 30-35 K bør være realistisk.

Hei
Hva er str på trykket ?

Regner med dette kun har kommet i 1 versjon, og da er trykket mener jeg, ca 85 x 120 cm. Innrammet er mitt 110 x 140 cm

Utrolig svært med ramme. 30-35K kan du forvente

Liker at du ikke engang vet størelsen på trykket, men verdi vet du. Hva ligger du i vurderingen din?

3 Likes

Edt på 25 + XL print

1 Like

Tja, jeg har hatt dette liggende en stund

Det er ikke rift om det akkurat.

Brenner gjerne inne med sin ,denne selgeren og.

1 Like

Det ligger ute en del Sandra nå til priser som jeg opplever det ville gått på i løpet av minutter for noen år siden. Så min opplevelse er at Sandra har dalt - med unntak av kanskje det aller beste og collaber med Martin Whatson for eksempel.

Var jo en sinnssyk pris. 120k. Da kan man forstå at det ikke er lett å selge.

Jeg trodde ellers at “Tears Sting In His Eyes for her World” var et annet print (jeg har iallfall tidligere solgt ett med det navnet som er helt annerledes).

Lykke til med å finne denne til 30-35k :joy:

1 Like

Vi kan jo starte denne tråden igjen i disse Sandra tider , om det blir solgt til denne prisen , vil tiden vise.

4 Likes

Skulle gjerne hatt det trykket, men noe stiv pris på den der…

1 Like

Enig med deg, tror dette er en av dei hu har i print som ligger høyest i pris

1 Like