Hva legger nissen under juletreet ditt i år?

Julen nærmer seg med stormskritt, og med halv skatt i desember er det en perfekt anledning for å unne seg litt kunst under juletreet :gift:

Så da er spørsmålet, hva har du tenkt til å legge under treet til deg selv i år?

1 Like

Nærmeste jeg kommer gave til meg selv under treet er siste slippet av SC og Kunstrasen. Kanskje jeg supplerer med en Geddes også.

MW Dancer. Årets siste kunstkjøp for meg. (Kanskje).

1 Like

Tror faktisk geddes er årets bilde for min del, selv om det er en timed release. Helt betatt :heart_eyes:

Med en Dancer og SC’s nyeste på vei har jeg fylt opp eyecandy-posen for en lang tid fremover. Hentet også ut Ian Francis’en min fra rammemakeren her om dagen; og det tror jeg er årets julegave til meg selv. Hadde hørt at trykkene fra laz holdt høy kvalitet, men makan. Anbefales!

4 Likes

Legger du ut et bilde av Francisen din?

3 Likes

Ja, tenkte det, men den ble så svær at jeg blir nødt til å skru inn dobbelt feste i veggen. Lite prosjekt, så den er fortsatt i plastikk. Skal legge ut bilde når jeg får skrudd den opp! :smile: Men jeg tror rammemakeren min smelte ut et bilde på face av den; om du finner RAMM innramming i Trondheim der. Anbefales forøvrig på det varmeste, knall arbeid og gode priser.

1 Like

Jeg ønsker meg en Dancer ‘desert’ ! Regner med at secondhand prisen blir høy, men det skal på vegg etterhvert.

1 Like

Blir en kunstrasen og joy på meg!

1 Like

Blir nok med Dancer på meg.

2 Likes

Blir Victor Ash “Astronaut/Cosmonaut” på meg, skulle gjerne hatt første versjon, men jeg tror jeg skal bli godt fornøyd med second edition også :smile:

2 Likes

Hva måtte du ut med for denne nå?

Fant den på Urbanspree til 275 EUR før frakt.

1 Like

Sjekk ut http://motherdrucker.de/screen-printing-berlin/astronaut/
Fikk min her om dagen. 180euro + Frakt.
Kanskje de har flere igjen :sunglasses:

3 Likes

Denne canvasen vil ligge under mitt tre i år…

Victor Ash - Black Sun

8 Likes