Etter et morsomt 2015 begynner vi å se frem mot 2016. Kunstveggen har store planer som vi gleder oss til å dele med dere snart, men i mellomtiden hva gleder du deg til? Noe du håper å få på veggen ila 2016? Eller en spesiell utstilling du ser frem til? Hva er ditt drømmescenario i 2016?
Ser spesielt frem til hva Dolk kommer med i 2016… Blir det et nytt klassiker print eller får vi sett mer av “nye” Dolk.
Jeg får for et litt egoistisk svar her. Jeg har grunnet skade måtte pusse opp leiligehten min og har nå masse, masse blanke vegger. Gleder meg til å dekke disse med orginaler fra mindre kjente kunstnere som jeg ikke har hørt om enda. Tenker jeg endelig skal bevege meg litt vekk fra GP sine slipp og heller plukke opp noe litt mer spennende og fresht.
Hvis noen vet om noen spennende kunstnere er det bare å sende meg en pm så jeg kan sjekke de ut 
Blir nok mer gatekunst, men gjerne ikke så mye kunst bare basert på stenciler, føler det har kjørt seg litt fast uten utvikling. Sånn sett blir det spennende å se om det kommer noe nytt fra Dolk som @JanK sier 
For min del så har 2015 vært et originalt år med mye ofring av prints ment for veggen. Merker tydelig forskjellen på stadiene mellom nybegynner til mer erfaren samler med originalitet, størrelse og det økonomiske… Har egentlig vært et veldig bra år og håper 2016 blir like bra.
Jeg ønsker/håper på * i 2016;
- Street art i Oslo området.
- Nye kunstnere.
- Gard skal ha privat utstilling på RD.
- Connor Harrington til Oslo.
- Dolk & DOT leverer bra saker.
- Banksy kommer med prints.
- Innramming blir billigere.
- En original Harrington på veggen.
- Flere utstillinger i Oslo området.
- Osv
Aner ikke hva som kommer. Men, jeg håper på:
- Spennende slipp fra Stik, Invader, Escif, Bast, Borondo, Mr Jago, Banksy (as if) og Argus (as if 2)
- Mer av Argus i Bergens gater, samt mye mer av mange av de nye unge talentene rundt om
- Å få sett mye mer av Bordalo II… den saken han gjorde for Nuart er noe av det beste jeg har sett på årevis
Alt annet, som å få fatt i dyre originaler og ikke minst omsider en Keith Haring har ellers blitt mindre viktig. Skjer så mye drit i verden at jeg er mer enn nok happy med å få sett mye kunst som deles og gleder mange.
Jeg blir ellers far for andre gang i 2016. Trumfer alt annet uansett 
For min del så har ikke 2015 vært preget av så mye spennende, synes det har blitt sluppet mye “middelmådige” trykk uten de store højdarene. I 2016 håper jeg på:
- Noe nytt og spennende fra Dolk, soloutstilling?
- Mehdi Ghadyanloo sitt show i LA
- Flere originaler på veggen
- Mer samtidskunst på KV
- Mitt første Munch-trykk?
- Å besøke flere utstillinger i Oslo
- Banksy’s Gorilla-print