Hva skjer 2020?

Nytt år – nye muligheter. Del gjerne rykter, framtidsplaner eller tanker om 2020.

Er det noe spesielt å se fram til som gjør at det kribler litt ekstra i magen?
Et verk du sparer til om muligheten byr seg eller utstilling som snart dukker opp?

Blir spennende å se hvilken utstillinger som dukker opp på C34 , Athene, Gategalleriet, Kollekt, Golsa, NuArt, Galleri-A, Galleri Gunther +++. Håper det dukker opp noen newcomers hvor man kan kjøpe noen originaler og det kommer noen bra trykk fra Chevrier. I år har jeg planer om å halvere print-samlingen, flere originaler, krysse fingrene for at NuArt eller annen gatefestival dukker opp i Oslo området og ønsker å få oppleve noen endorfine øyeblikk av bra kunst.

10 Likes

Jeg skal få med meg Danny Larsen på Blaafarveværket.

2 Likes

Tenker å få med meg Jan Henning Larsen utstilling hos galleri fjalar nå i januar.

1 Like

Denne gleder jeg også meg til! Forrige utstilling var veldig bra, og jeg har tre ulike Danny prints i samlingen så langt. Blir fort flere;)

2 Likes

Jan Henning Larsen har jeg sansen for, har hatt han i tankene en stund. Han har et herlig tresnitt som heter “En av de seks gangene jeg har vært fullest i mitt liv” eller noe sånt.

I det korte bildet gleder jeg meg til å få med meg familien til André Bjerkes utstilling av hans billedkunst på Galleri A 30. januar. Har alltid vært stor fan av Bjerke som dikter og forfatter, men var ikke klar over at han hadde noe særlig billedkunst.

2 Likes

Jeg gleder meg veldig til Tom French’s utstiling i London 30. januar - 29. februar!

https://theunitldn.com/whats-on/55-tom-french-transcend/

2 Likes

Er det utstillinger man burde få med seg? Shows som blir satt opp?
Hva har du tenkt til å få med deg i det nye året som kommer?
Post gjerne her, så er det flere som kansje oppdager nye kunstnere, eller får dratt på utstilling de ikke har fått med seg🙂