Hva synes folket om Jeremy Geddes?

Da jeg ble interessert i denne galskapen for seks-sju år siden, var Jeremy Geddes en av de første jeg fattet interesse for. Det lå masse bilder til salgs på finn og han ble titt og ofte nevnt her på forumet. Nå er det nesten nada i omløp på finn og det er ikke ofte han blir omtalt her inne mer. I alle fall ikke så ofte som før.

Har interessen dabbet av? Har folk bildene på veggene sine eller i mappene sine?

Selv fikk jeg aldri tak i de bildene jeg virkelig likte, men tar gjerne en titt om du har noe på veggen!

1 Like

Husker også at han var mye diskutert.

Problemet hans er at han så og si kun har gitt ut timed releases, som har vært såpass populære hver gang at de aldri har vært spesielt eksklusive. Da dabber desverre interessen av. Dette i kombinasjon med at han har laget veldig mye like motiver tror jeg er grunnen til at en stor del av oppmerksomheten har dabbet av.

2 Likes

har 2 bilder på vegg og 1 i mappe. stilige motiver som passer inn “over alt” pga størrelse. noen av motivene er morbide med lem som svever osv, men til gjengjeld kul grafikk.

1 Like

Gode poenger det. Utrolig synd egentlig, for noen av bildene hans er ufattelige fete. Etter min mening da. :blush:

Det er vel nærmere 2 år siden det siste bildet? Siste nå er vel noen flotte figurer og 2019 var det en bok. Har selv 2 stk geddes på vegg.
Tror mer at flippingen har stoppet opp grunnet det er lite blest om han for tiden.
Med så store opplag han har og så få til salgs nå så har vel de fleste kommet til hjem som lar dem henge å vegg?

2 Likes

Jeremy Geddes har sykt mye rått! Elsker dette!

2 Likes

Syns måten Jeremy Geddes gjør slipp på er en win-win for oss som vil J.G. på veggen og for J.G. selv. Å ha en åpen uke for salg og deretter lage opplag betyr at alle som vil ha - kan kjøpe til en grei pris. God inntjening til kunstner og flipping blir mindre “lønnsomt”.
Kjøpte Wilderness på slipp, opplaget endte på 1441 Er kjempefornøyd.

4 Likes

Sitter noen på the street eller heat death, og vurderer å kvitte seg med dem et det bare å gi en lyd :blush:

1 Like