Hva synes folket om Otto Schade?

Jeg liker bildene jeg har sett. Synes til og med koppen var kul! :smile:

Og bildet som ble lagt ut i går ble vel utsolgt på noen minutter?

Hva?! Har jeg gått glipp av et Otto slipp?!

Pokker og da, varslingen deres er på tryne.

Jeg liker han godt, jeg er ikke like fornøyd med trykkene de har som er mange, synes svartfargen har en tendens til å gli ut over de andre fargene. 1/1 trykkene ser nesten alltid bra ut.

Slapp et bilde som heter HUMF i går. Edition på 10. Jeg synes det var ganske kult.

Det er litt mer populært med den serien som sirkelmotiv som humf, men jeg er glad i hans andre verk også, som vist her:

https://wellhung.co.uk/product/joker/

Ga et innrammet verk av OS til min søster til jul, skal se om ikke jeg får tatt bilde av det og lagt ut.

2 Likes

Siden du først spør så synes jeg det er litt kjedelig. Mye svart og for mye sirkelmotiv. Helt greit å ha som pynt, men ikke noe som frister meg.

1 Like

Synes at Otto shade er i samme kategori som John Doe; One hit wonders…

1 Like

For meg blir det litt slik at en kan ha en Schade på barnerommet i stedet for ikea o.l. Men stopper der :slight_smile:

Virker som en flink og hyggelig fyr. Og “Say it with flowers” er jo finfin. Synes ellers det er litt mer spennende med de “bånd”- verkene han driver med for tiden. Bortsett fra det så er det vanskelig å mene så fryktelig mye.

har noen på spillromnet til guttungen :slight_smile:

5 Likes

Hvorfor kan ikke jeg si noe, når Otto Schade?

3 Likes

1600,- inkl ramme + frakt pr stk

1 Like

Hva skjedde med Otto Schade? Det var en periode finn var fullt av Schade-bilder. Nå er det ingen. :slight_smile:

Liker godt motivene hans,prøvde meg på en på finn,men den forsvant fortere enn den kom. Så vil tro han er såpass populær at de som eier et trykk , faktsik beholder det.
(men dukker vel gjerne opp noen på Finn nå etter denne lille dialogen,pleier å gjøre det. )

Sjekk ut denne. Ny collabration mellom Otto Schade og Roamcouch

https://www.jbmirai.com/collaboration

Jeg har Otto Schades første og i mine øyne beste print om noen ønsker det.

Jeg har lagt ut over 3000 kr for ramme så det selges innrammet for 4000 kr om noen her ønsker det. Om ikke ligger jeg det kanskje ut på Finn ved en senere annledning…

4 Likes