Hva synes folket om Pushwagner?

Min feil.

Pushwagner burde selvfølgelig aldri nevnes i sammenheng med de “artistene”. Han er lysår foran både kunstnerisk og intellektuelt.

Og Pushwagner er heldigvis ingen streetart artist.

Grunnen til sammenligningen er at perspektivet her på forumet til tider er forholdsvis snevert.

Liker all kunst av kvalitet.

Var no litt unyanserte og personlige meninger… Du må huske at folk er forskjellig, Det som du oppfattet som uintelligent og dårlig kan for en annen være fantastisk

2 Likes

Har ikke kalt noen uintelligente. Har bare sagt at Pushwagner er i en annen divisjon.

Man kan være intelligent selv om man ikke er like god som Magnus Carlsen til å spille sjakk hvis du skjønner…

Heptashinok er fantastisk!!
Hvorfor er ikke Push mer aktiv internasjonalt? Mitt inntrykk er at han ikke er spesielt stor i utlandet… Why?

Nei jeg skjønner ikke helt…

For meg virker det som du har noe meninger om hva som er bra/dårlig og det er helt greit, men det er jo din selvstendige oppfatning i forhold til hva du liker… F.eks jeg liker Pizza du liker kebab “kebab er i en helt annen divisjon en pizza” man kan ikke trekke slike konklusjoner som om det bare finnes 1 mening som skal oppfattes som den riktige når det gjelder estetikk eller smak? :wink:

1 Like

Fra Kagges tips til å samle kunst.

Og hvem som avgjør hva som er bra og hva som er dårlig?

De bra galleriene og museene. Det er hvertfall en veldig god pekepinn.

Push har en gøy og barnslig strek med en sterk historie bak seg. Han er i en annen divisjon/verden enn de fleste av oss og gir en frisk og fargerik mix i en kunstsamling… Synes Boogie-Woogie, Life & Maestro er top notch, dog han har mange “kjedelige” motiv.

Må si at Pushwagner er en av mine favoritter. Han har laget så mye bra at det er vanskelig å plukke ut tre favoritter, men Selvportett er selvfølelgelig på lista. Cosmos og Honk City må også nevnes. Legger ved et bilde av Cosmos, som faktisk var mitt første ordentlige trykk. Dette vekket kunstinteressen hos meg og siden har det blitt flere trykk :wink:

6 Likes

Vil de av dere som er mer bevandret i kunstens verden si at “smoking gun” er et godt kjøp nå? Jeg liker bildet veldig godt så er vel ikke snakk om å investere men heller kjøpe trygt for framtiden.

Jeg synes bildet er meget kult! Har det selv.

Med tanke på prisen (7500kr ferdig innrammet) så synes jeg både det virker “trygt” og når du liker det godt selv er det vel ikke noe å tenke på :wink:

Men har jo vært tilgjengelig en stund og er ikke utsolgt enda. Men må si den gjør seg i stua!

3 Likes

Jeg synes også 7500 kr for innrammet “Smoking gun” er et kupp, fett motiv og ca. lik pris som mange trykk av urbanse kunstnere uinnrammet. Vurderer en selv :wink:

Fant noen flere bilder på nett:

1 Like

LØP OG KJØP!! :sunglasses:

1 Like

Jeg pusser støv av spåkulen min, gnikker litt på den mens jeg messer noe uforståelig og spår at Smoking Gun er utsolgt før uken er omme…

5 Likes

Du kan fort få rett. Jeg var på Pushwagner galleriet i dag og det begynner å minke med Smoking Gun trykk!!

Ingen fare, det kommer nok en ny artig variant når denne er utsolgt.

1 Like

Hvor får man den ferdig innrammet til 7500 som nevnt her? Har alltid likt den men trodd den var dyrere og derav ikke kjøpt :smile:

Pushwagner.no selger trykkene ferdig innrammet

For folk som bor på Vestlandet åpner det en stor Pushwagner utstilling på Oseana kulturhus på Os ikveld. Den skal pågå der en god stund fremover. Tror det er vel verdt et besøk. Du finner i hvert fall meg der i løpet av helgen. Åpent fra 12-18 lørdag og søndag ser det ut til. Kanskje er man heldig og treffer på Push selv. Det er en artig opplevelse:-)