Hva syns folk om pose?

Hva syns folk om kunstneren Pose ?

Slippes nytt trykk nå snart.

1 Like

Pose er en av mine absolutt favorittkunstnere for tiden! Men jeg har ikke hørt noe om et nytt trykk? Er ikke så lenge siden det forrige slippet.

Siste bilde jeg lå ut kommer nå.

Pose har en god bakgrunn og er imponert over hans kunst og utvikling. Han har i disse dager en utstilling sammen med flere kunstnere i LA.

Hvor kommer det? Er interessert i å lese mer om Pose.

DUDE

  $475.00

17-Color Hand-Pulled Screen Print
Mohawk Superfine UltraWhite, 160 lb cover22"x30”Full bleed with deckled edgesSigned by POSEPrinted by POP!NK
EditionsEdition of 100
PLEASE NOTE:One print per household.
If you order more than one your entire order will be refunded.

*** If you are a known flipper we reserve the right to refund your order.***

All prints will be shipped FLAT.Prints will ship on or around December 10, 2015.
No hand embellished prints for this release, only the regular edition.17 printed colors including two transparent layers that create 21 optical colors.

Den utstillingen virker helt fantastisk. Vurderte nesten å ta en 6-timers biltur bare for å få den med meg, men det blir nok med tanken denne gang.

Hvor selges dette? Når slippes det?

www.hellopose.com. Litt usikker på når det slippes. Sto ikke i mailen.

Jeg fikk tak i trykket “Spiral” fra Pose for en tid tilbake. For meg er det både utrykket, formen og inspirasjonen som appellerer i bildene hans!

5 Likes

Ganske plettfri innramming! Høy sannsynlighet for at jeg blir nødt til å kopiere den :smiling_imp:

1 Like

Følg med imorgen…

1 Like

Pose er rå! Fikk tak i trykket som slippes i morgen👌🏻

1 Like

Noen som vet noe mer om release? Finner ingen info på www.hellopose.com.

Release er i dag, de ligger noen timer bak oss, så ville begynt å følge med nå snart ropi04 :slight_smile:

1 Like

Hadde vært bra med en collab med kunstneren Sekk.

2 Likes

Hvor får folk tak i dette? Virker som man må inviteres eller noe slikt?

Pose har sendt ut mail til tidligere kjøpere med mulighet for å kjøpe på forhånd.

Kjipt for oss dødelige, men fett gjort mot gamle kunder :slight_smile: får bare følge med på butikken hans da om det skjer noe.

Noen som kjøpte dette i dag?