Hva syns folket om Mehdi Ghadyanloo

Hadde tenkt til å legge ut bilder, men trykkene mine hadde “ødelagte” kanter, da trykket kunne bevege seg i tuben… Utrolig skuffende etter å ha ventet såpass lenge…

Sendt dem en mail, men har ikke hørt noe fra dem enda, noen andre som har hatt mailkontakt med Howard siste dagene?

Jeg fikk også noen skader i kantene på Zero Time trykket jeg kjøpte. Skadene skjules greit med passep, men blir sikkert synlig uten. Har tenkt å sende en klagemail til HG, men er usikker på hva jeg skal be dem gjøre med saken. Jeg vil jo tross alt ikke heve kjøpet. Hva mener andre kunne være en fair kompensasjon for en slik skade?

Er bare å si at du mottok det skadet og vedlegge bilder - så pleier man bli tilbudt en løsning.

Det normale er vel evt å få en ny tilsendt eller et eventuelt avslag, ganske god dunk det der.

Eller om jeg skumleser rett ifra tidligere i tråden, tilbyr de kun refusjon?

Helt normalt at de sender deg nytt. Du får muligens beskjed om å destruere det du har fått, for så å sende bilde. Jeg hadde prøvd det. Bedre å vente litt, enn å ramme inn et skadet bilde

Mitt sendes i retur og så får jeg et nytt. Ingen problemer

Blir retur her også :wink:

Retur her også. Må legge til at det har vært en meget god dialog og rask respons fra galleriet.

Ganske utrolig. Har 3 i tube her som ikke er åpnet. Sendte en sist i retur grunnet skade, og beholdt en som strengt tatt burde vært returnert. Bøyskader etter at man har vært for hard i starten av rullinga, men rammemakeren tror han kan rette det ut…
Tørr nesten ikke åpne den nye tuben, orker ikke være skuffet i flere dager fremover. Fremstår noe uprofft at verkene skades grunnet uforsiktig håndtering eller dårlig innpakning…
Får se om jeg orker å åpne dem i kveld…

Ser at trykkene dukker opp for salg andre plasser: http://www.inchandcm.com/mehdi-ghadyanloo/

Det var dyrt. Veldig glad at jeg fikk Anticipation of sin.

Greide ikke holde meg til rammebutikken og åpnet tuben. AoS, ZT og LoM alle perfekte. Selv kantene har klart seg…
Så kommer selvfølgelig nedturen. Logistics printet er usignert. Jeg er sånn passse deppa…
Blir vel andre gangs retur på det bildet, sukk,…

1 Like

Dere kan ikke seriøst være fornøyde med dette galleriet? Greit nok at dere digger kunstneren, men dette høres og ser jo mer og mer amatørmessig ut?

Galleriet har litt uflaks, men de er veldig ok å kommunisere og ordner opp. Ja det tar litt lang tid m.m.
Men men. Jeg har det ihvertfall ikke travelt…mer enn nok å ramme inn fortsatt :smile:

Hei.
Noen som vurderer salg på noe av dette?
Send meg gjerne en pm.

Flipp eller ikke, jeg tar straffen for å sove i timen😉

Da kom dette i hus etter en retur. Nå helt perfekt uten skader. Syns dette er et helt nydelig trykk. Heldig den som har lerretet :smile:

11 Likes

Hei alle sammen.
Jeg er ganske ny i gamet her, men fått sikra meg et Zero Time som også har noen skader. Hvordan går man fram når man skal klage/returnere trykket?

Send Mail til galleriets e-postadresse og de vil hjelpe deg.

Var det veldig mange som hadde fått trykk?

  • Zero Time
  • Anticipation of sin
  • Begge trykkene
  • Ingen trykk

0 stemmegivere

Hvilket Mehdi trykk er folkets (KV medlemmer) sine favoritter? Uavhengig om man eier det eller har lyst på det?

Under the blue umbrella

1 Like