Hva syns folket om Mehdi Ghadyanloo

Anticipation of sin

1 Like

Programforpliktet til å si en av kubeprintene, og synes da Escape from Destiny er det fineste av disse om jeg må velge et.

I sin tid var det dog Logic of Methaphysics som trigget interessen for Mehdi.

Så om noen har dette til salgs så si ifra :wink:

1 Like

Er etter min mening,uten tvil “Logic of metaphysics”

Men eier den desverre ikke​:disappointed::disappointed:

1 Like

Hva syntes folket om de nye printene som kommer nå snart?

Liker de også :smile:

Det er nok An Illusion of Happiness eller Future Intuition. Eier ingen av de, men har The City of Hope som jeg også digger.

1 Like

Jeg liker “Logic of Metaphysics” fra 2015 godt. Spesielt pga. “historien” bak verket også: http://www.sfchronicle.com/news/article/Chronicle-Covers-When-the-U-S-shot-down-an-8331024.php

https://static1.squarespace.com/static/54637aede4b076fac27a0afd/55127e7be4b0febe53b9bbd0/55a1477ce4b0d5f985b76115/1436632960576/Mehdi-Ghadyanloo-Logic-of-metaphisics-HR.jpg?format=500w

4 Likes

Hvilke nye print? :slight_smile:

1 Like

Er veldig glad i min Illusion of Happiness og kunne godt tenke meg Escape from Destiny… Ellers håper jeg det dukker opp trykk med like mye punch som denne originalen… Helt vill fargepalett hvor man ha nesten en hasselblad for å kunne gjenskape på en skjerm.

8 Likes

Anticipation of sin og Deadened Profits.

1 Like

Jeg er enig i Deadened Profits. Med fare for å være veldig for det jeg har anskaffet selv…:joy:

Takk for alle gode tilbakemeldinger folkens! Jeg vurderer å gjøre et innkjøp nå ila sommeren for å endre litt på veggene. Står igjen med:

  1. Zero Time
  2. Win Win Situation
  3. Deadened Profits
    som favoritter i prioritert rekkefølge.

1 og 2 mest pga 3d effekten det ser ut til at dem gir. Kan noen bekrefte at 3d effekten “fungerer”?

Det kommer vel ikke som noen bombe at jeg vil anbefale nr 3 av de tre du nå nevner.

Men dette også fordi jeg syns nr 1 zero-time printet ikke er av så god kvalitet som de andre, og fordi nr 2 win win ikke er en favoritt. Win win har også litt av den samme kvaliteten som zero-time, at du ser pixlene om jeg skal si det slik når du kommer nærme printet.

1 Like

Takk for nyttig input @BMF!
Jeg tror jeg må se nærmere på alle disse før jeg tar en avgjørelse.
Jeg tar kontakt med noen som selger disse og forhåpentligvis får jeg lov til å se.:eyes:

Anbefaler deg å se dem live før du eventuelt skal kjøpe noe. Har inntrykk av at kvaliteten har blitt bedre og bedre etter hvert som trykk har blitt gitt ut.

Snakket med Mehdi da han var på Rod Bianco, og et av de trykkene som snart er på vei forhåpentligvis hadde han allerede endret farger på 20 ganger. Han sa han var i London minst annen hver måned for å følge opp de som trykket printene og kom med sine vurderinger.

Dersom du er på jakt etter kuber å se live kan du se dem hos meg, men ikke til salgs! :wink:

2 Likes

Takk @Gromsen! Skal se hva jeg får sett ila de neste ukene i Bergen og Stavanger. Du holder vel til i Oslo antar jeg… (siden jeg møtte broren din i Oslo her om dagen. Hehe)

Like utenfor :wink:

1 Like

Hva synes “veggen” om denne?

12 Likes

Jeg synes det bildet er et av de beste han har kommet med de siste årene. Lenge siden jeg har grublet så mye over et bilde. :slight_smile:

1 Like

I like it, Mehdi har vokst veldig på meg.