Hva syns folket om Mehdi Ghadyanloo

Hva er inspirasjon/historien bak dette?

Kan ikke se å ha mottatt salgskatalogen for dette bildet. Legger det ut når jeg får det/finner den.

1 Like

Inside Of Doubt - Mehdi Ghadyanloo (2017).pdf (1.8 MB)

4 Likes

Mehdi er som sagt favoritten i dette huset, og jeg er enig i at dette bildet er et av de mer spennende. Under the Blue Umbrella har også vokst på meg.

1 Like

Helt rått, blir mitt første Mehdi:)

3 Likes

Gratulerer så mye​:+1:t2::smiley:

Har sett på fortollings-siden at noen har begynt å motta det nye trykket. Jeg er veldig spent på hvordan de nye blir seende ut, så fint om folk kan hive ut litt bilder. :slight_smile:
Har selv en av de andre nye i “bestilling” så er spent på hvordan trykkene har utviklet seg.

1 Like

Fikk denne av HG i dag.

To be within the letter of the law we will start to add that the print is signed to this label.

1 Like

Elsker at Equilibrium ligger på finn.no til henholdsvis 8000 kroner og 15.000 kroner. Ganske drøy prisforskjell! :slight_smile:

Er jeg som har denne til salgs for 15000 grunnet det synes jeg den er verdt. Spørsmålet er jo om jeg får solgt den eller ikke.

2 Likes

Ok. Jeg satt bare og kikket litt, og kan nesten ikke huske at jeg har sett så stor prisforskjell på ett og samme trykk i den prisklassen. :slight_smile:

1 Like

Jeg har et Equilibrium til salgs på kunstveggen til 7.500 da jeg plutselig sitter med 2 etter noen bytter.

Tror ikke det er så mange som har fått øynene opp for Mehdi enda jeg…men er de verdt mer…i mine øyne ja…når man ser mye annet rart som selges til skyhøy pris så :joy:

1 Like

Som alt annet er vel trykkene verdt det folk vil betale :slight_smile:

2 Likes

en trist invader dag blir reddet litt av et Mehdi ankommet. men utleveringsbilag på 1385,- er vel litt høyt. hva ble betalingen for dere andre som har fått -inside of doubt-

1 Like

1405kr.
Har inne søknad om refusjon :+1:

1 Like

1438,- her.

Det måtte jo være en skade på det:( Hvordan håndterer galleriet de problemene?

Gleder meg til å få dette opp på veggen!

17 Likes

Tdiligere har de håndtert skader utmerket og du får nok nytt bilde. Enten får du beskjed om å rive det i stykker og ta bilder av det, eller sende det i retur.

1 Like

den var nice!

1 Like