Hva ville du hvilt øynene på fra en tannlegestol?

Hvorfor har jeg ikke hørt eller sett sånne lys før???! De er jo geniale! Sender du meg litt mer info?

Og ang de som ikke lukker øynene: de som stirrer i taket er ok, de som stirrer MEG inn i øynene derimot… :see_no_evil:

4 Likes

gå for noe beroligende ala Mehdi
eller morsomt ala Huskmitnavn

personlig hadde jeg gått for Huskmitnavn (Dansk)

Jeg ville gått for et silketrykk av Bjarne Melgaard / Sverre Bjertnes evt et foto av Linn Pedersen.

https://kunstnerforbundet.no/dynamic_images/ac7e21fcc7baa2af2e217e3b1b12e47f149cbff8/390x480/8655-20170217151833000000.jpeg

Jeg ville hatt en AFK, eller Joy, eller kanskje Skurk, Nimi, Dypedal.

Bare tøyser #tøyserikke, dette er en pekefinger mot gallerister o.l som bør vær åpen når man anbefaler kunstnere man selv promoterer og har egeninteresse i og ja, du vet hvem du er :sunglasses::facepunch::heart:

Love og kjærleik!

6 Likes

Jeg syns Mehdi er et ganske godt forslag, jeg vil hvertfall ha noe litt chill når jeg er hos tannlegen.

Ellers kanskje se på noe av SinnSykShit? Kul strek, fortsatt ikke så dyrt, og med det nye pilletemaet hans kanskje litt passende og!

7 Likes

Hehe…trodde en stund det stod “pilleteamet”…som ville vært litt foruroligende…inntil jeg så at du skrev “tema”.

1 Like

Hahaha! Det er noen kunstnere jeg mistenker for å ha et pilleteam, men han er ikke øverst på den lista.

Ja altså, jeg har vurdert (og vurderer fortsatt) et av de AFK Question everything - lerretene du har nå. Hvis du fremdeles har de da😊

Hva med et Shrigley?


Lyser i alle fall opp tilværelsen min.

6 Likes

http://countereditions.com/eu/artists/david-shrigley/im-sorry-2018.html

Shrigley - I am sorry for being Awful. Humor er alltid bra :slight_smile:

2 Likes

Jeg ville kjørt på med ekstra gla’sterk bedøvelse så er det kun pasientens fantasi som setter grenser for hva han/hun ser i taket ditt:-) Eller gjør som min tannlege - sleng opp en 50" med Netflix i taket…

1 Like

Har noen få igjen. Har denne varianten tilgjengelig.

5 Likes

Her er noen originaler av Olivia Chen, fås kjøpt på Blank Space Oslo. Har vurdert å kjøpe en av disse selv. Mye interessant som kan gjøres med tenner! https://www.blankspaceoslo.com/olivia-chen

Elsker ironi :slight_smile:

«Hva ville du hvilt øynene på» Her skurrer det for meg. Ok, riktig nok har behandlingsmetodene har blitt mye bedre, men å hvile hos tannlegen :rofl: Jeg foretrekker å glane rett opp og telle hull.

Sett noe liknende i taket over stolen, og de som kommer nærmest blir med i en trekning om et lite bilde eller noe fra en lokal kunstner :wink:

3 Likes

Telle hull i taket gjorde jeg alltid da jeg…kremt…var ferdig på tentamen typ 1,5 t før vi fikk lov å gå…:laughing: Det funker for å få tiden til å gå! Hehe. Men en sprek farge hadde gjort seg :smile:

2 Likes

Takk til @Husned for en god handel og levering på døren!

Da landet jeg på en AFK i første omgang.
Og tenker at jeg på sikt investerer i lyspanelene som @Dani foreslo , de så bare skikkelig artige ut!

Takk for mange gode forslag. Om noen kommer over en Wes21 står det høyt på ønskelisten :heart_eyes:

9 Likes

Bare hyggelig @Solo. Og takk for en hyggelig handel.
Den ser bra ut der den henger. :wink:
Jeg ville satset på en Handfinished Tiger fra Whatson, jeg har forresten en jeg skal kvitte meg med​:wink: hehe. Et John doe. Miss universe lerretet i farger hadde nok blitt fantastisk. Men så var det den prisen…Men har noen litt større afk lerreter her. Bare å gi beskjed :wink:

1 Like

Wes21 slapp for relativt kort tid siden “Hungry” hos GP som passende nok er av et bitt. Det er vel kanskje ikke hans sterkeste verk, men settingen er jo unektelig bra. Ellers hadde hvert fall Galerie SOON en del canvaser av ham tidligere i sommer - lagt ved brosjyren under her. De har også igjen printversjonen av et av de verkene hans jeg liker aller best - “Save” - som er limitert til 15 eksemplarer, samt at de selger Aha moment og Piratebase.

20% rabatt nå også om man bruker “celebrate”-koden ved checkout. :slight_smile:

Wes21 - June 2018.pdf (1,1 MB)

2 Likes

Tusen takk!!