Hva ville du hvilt øynene på fra en tannlegestol?

Jeg åpner ny tannlegepraksis til høsten og ønsker meg et skikkelig kult trykk evt lerret å ha på veggen foran tannlegestolen.

Så mitt spørsmål er: Hvis du kunne velge, hva ville du hatt på veggen dersom du var pasient?

Kom gjerne med noen konkrete eksempler og bonuspoeng og ekstra bedøvelse om dere vet hvor jeg kan få tak i «drømme bildet»…

Veggen er ganske stor, så får lett plass til typ to 50x70 trykk, eller evt én større kreasjon :star_struck:

Jeg hadde ikke vært i tvil om jeg hadde vært tannlege :joy:
Andreas Englund - Dentist
Englund

26 Likes

Har vurdert det selv! Men altså… for å få businessen til å gå rundt er jeg avhengig av at pasientene kommer tilbake :joy:

1 Like

Skulle foreslå dette selv.

Velg et bilde som roer ned pasienten, eller i det minste noe som får tankene til å vandre bort fra situasjonen. Mange er skeptiske til tannlegestoler…

En naken dame eller mann ville sikkert funke… men det er ikke politisk korrekt…

Hvis du er selvstendig næringsdrivende med egen praksis og ansatte er kanskje anti-kapitalistiske motiv også ute av bildet? :slight_smile:

Jeg foreslår Push “Selvportrett”, hvis du har plass og midler. Da synker pasienten inn i drømme…

1 Like

Ville vurdert mehdi, de nye trykkene er herlige og avslappende å se på. Budskap for de nysjerrige også

3 Likes

Synes denne hadde vært kul å sett på. Litt fra din business,og litt egen tolking.
«Caries» av sveitsiske WES21. ( vet ikke om dette kan kjøpes,men han lager endel kule motiv )

7 Likes

Den ville vært flott på venterommet

Enig med @Witchdoctor.
Be pasienten tenke på betydninger av Mehdi bildene og når timen er ferdig kan du komme med fasiten.

1 Like

Antikapitalisme og politisk korrekthet; jeg er åpen for det meste så lenge det ikke umiddelbart gir en «uggen» følelse. Så lenge det gir de noe å fundere over og virker litt beroligende, tror jeg det blir en innertier.

1 Like

Helsikken han hadde mye kult!! Men ikke mye å oppdrive foruten to prints og et postkort sett…

1 Like

Det er bra. Tenker at bilder med veldig mye detaljer er bra. F.eks Push sine “Selvportrett”, “Cosmos” og “Baby Trip”. “Night Life” og “Kunstnerens Hus” har også mange morsomme detaljer. Tror Mehdi blir for kjedelig…

1 Like

Slik jeg erindrer det sist jeg var i stolen, så er det bare èn retning jeg får sett når jeg ligger der; - opp.

Min tannlege løste den visuelle opplevelsen elegant, da jeg påpekte jeg var lei av å telle hullene i gipsplatene som gjerne er standard i tak.
Han monterte da et “vakkert” landskapsbilde over stolen. :wink:

På veggen synes jeg derfor du skal finne deg et kult motiv etter dine egne preferanser, som den “innflyttingsgaven” det er, og som du har et utmerket påskudd for å unne deg selv.

Sååå heng en råflott Push eller noe sånnt i taket?:scream::scream::scream:

1 Like

Har selv hatt en del opplevelser hvor lysrørlamper med forskjellige armatur har vært hovedattraksjon.

2 Likes

Ring Pøbel og få han til å spraye noe i taket

1 Like

Enig med flere her. Heng noe interessant i taket og heller noe du selv kunne tenke deg på veggen.
Pasientene ligger jo og ser på taket likevel :grimacing:

2 Likes

Elsker å gå til tannlegen. Både tannlegen og hennes assistent er ganske godt utstyrt «der oppe», og ikke et eneste kunstverk i verden kan overgå når de styrer på fra hver sin side. #metoohowilikeit

5 Likes

Nå er jeg litt innhabil i dette produktet, da arbeidsplassen min har agenturet på dette i Norge! Og det ikke har så mye med kunst å gjøre🙈 men for kundens del er dette et perfekt motiv å se på når de ligger i stolen! Så heller få opp et rått bilde på veggen, som de kan nyte mens de skyller munnen for blod og gørr👌🏻

7 Likes

Når jeg tenker etter,pleier jeg igrunnen å ha øynene igjen i tannlegestolen,men mange her ligger altså å stirrer opp i taket?? Må jo se spooky ut for tannlegen eller?
Nei heng noe fint på veggene du,og ja,gjerne på venterommet.