Sett disse en stund nå og er vel størrelsen som har gjort at de blir et blikkfang. Fikk i dag tatt bilde av de og kommer hit og spør hvem dette er. Fant ingen signatur fra bilen.
Det første er i kringsjåveien og det siste i teatergaten, frem til nå har det ikke vært så ødelagt som det var i dag. Tror det er et identisk/liknende på vei ut til verftet


