Hva hadde du brukt det på?
Da hadde jeg kjøpt “That particular moment” av JOY💕
Conor Harrington lerret tror jeg at jeg ville kjøpt meg. De er helt rå.
Edit: Selvportrett av Pushwagner er også høyt oppe.
Hadde året vært 2003 ville jeg kjøpt “Surfing nurse” av Richard Prince…
Fra spøk til revolver, - Støtter meg på @Ulrik som ville gått for en Harrington.
Eventuelt ville jeg kjøpt et par Banksy trykk.
Harrington er jo en drøm, men prisene hans er vel over dette nå? Tror nok ikke jeg hadde klart å gå all inn på ett verk, så hadde nok delt det opp i noe rundt 100k per stykk.
Ps, jeg har ikke 500k å bruke dessverre 
Dere klarer nok å få tak i et fint CH lerret for 500k, det er nok bare de største verkene hans som ligger over dette nivået.
Ville nok gått for noen originaler fra Sandra og Dolk. Kanskje gjort som piffen og kjøpt meg et banksy print også. En CH original hadde nok vært meget høyt opp på listen også.
Hadde kjøpt meg et Faile lerret 
dolk bombsuit lerret, signert Banksy laugh now, usignert bombhugger,usignert happy choppers og dface poptart lerret.
Grafikk av enten Munch, Warhol eller Banksy
Munch.
Det hadde blitt disse 3:

Borf lerret

Pushwagner

Jose Parla lerret
Synes 500 k er for lite ambisiøst
Hvis jeg hadde ubegrensede midler hadde det blitt disse to:

Francis Bacon
Salvador Dali
Sikkert en smule over budsjettet, men…
http://s1354.photobucket.com/user/eiklid/media/null_zpseca2de8a.jpg.html
http://www.lazinc.com/story/591,conor-harrington-pulls-royal-flush-his-new-masterpiece
Det var helt RÅÅÅTT!
