Hvis du hadde 500k til kunstkjøp

Hva hadde du brukt det på?

1 Like

Da hadde jeg kjøpt “That particular moment” av JOY💕

Conor Harrington lerret tror jeg at jeg ville kjøpt meg. De er helt rå.

Edit: Selvportrett av Pushwagner er også høyt oppe.

2 Likes

Hadde året vært 2003 ville jeg kjøpt “Surfing nurse” av Richard Prince…

Fra spøk til revolver, - Støtter meg på @Ulrik som ville gått for en Harrington.

Eventuelt ville jeg kjøpt et par Banksy trykk.

1 Like

Harrington er jo en drøm, men prisene hans er vel over dette nå? Tror nok ikke jeg hadde klart å gå all inn på ett verk, så hadde nok delt det opp i noe rundt 100k per stykk.

Ps, jeg har ikke 500k å bruke dessverre :slight_smile:

1 Like

Dere klarer nok å få tak i et fint CH lerret for 500k, det er nok bare de største verkene hans som ligger over dette nivået.

Ville nok gått for noen originaler fra Sandra og Dolk. Kanskje gjort som piffen og kjøpt meg et banksy print også. En CH original hadde nok vært meget høyt opp på listen også.

Hadde kjøpt meg et Faile lerret :slight_smile:

1 Like

dolk bombsuit lerret, signert Banksy laugh now, usignert bombhugger,usignert happy choppers og dface poptart lerret.

1 Like

Grafikk av enten Munch, Warhol eller Banksy

1 Like

Munch.

Det hadde blitt disse 3:

Borf lerret

Pushwagner

Jose Parla lerret

Synes 500 k er for lite ambisiøst :smile: Hvis jeg hadde ubegrensede midler hadde det blitt disse to:

Francis Bacon

Salvador Dali

1 Like

Sikkert en smule over budsjettet, men…
http://s1354.photobucket.com/user/eiklid/media/null_zpseca2de8a.jpg.html
http://www.lazinc.com/story/591,conor-harrington-pulls-royal-flush-his-new-masterpiece

2 Likes

Det var helt RÅÅÅTT!

1 Like