Hvor kjøper folk rammer på Vestlandet?

Hvor fikser dere innramming av kunstverkene deres på Vestlandet? Åpen for Bergen, Haugesund, Stavanger

1 Like

Tores kunst og rammeverksted i Stavanger har tilgode og skuffe meg etter 30-40 innramminger :raised_hands:t3:

5 Likes

I Haugesund brukes Galleri Hantho! Helt super service, alltid solid resultat og bare gode ting å si om dem :grinning:

2 Likes

Helt E9

1 Like

I Bergen finnes flere dyktige aktører. Personlig bruker jeg Frame It i Åsane😊

5 Likes

Samme her​:+1::+1:

Kan virkelig anbefale Frame it Åsane :100::framed_picture:

1 Like

Bergen:

Rammeservice.com

10 % rabatt til Kunstveggen medlemmer

Olav Kyrresgt 43

post@rammeservice.com

+47 55 32 92 50

Fin rabatt som medlem av Kunstveggen :slight_smile:

2 Likes

Har veldig god erfaring hos Lisbeth/Hele Ruter AS i Bergen og kan anbefale de👍

1 Like

Jeg har rammet inn omtrent alt jeg har hos Lisbeth/Hele Ruter. Utrolig dyktig, hyggelig og god på pris. Anbefales! :blush:

2 Likes

Har vært fornøyd med Speil og Ramme, men de er konkurs… Tenker jeg prøve Rammeservice neste gang.

Dahls Rammeservice i Haugesund er veldig flinke og bra på pris. Kjetil Dahl har også mange ideer til hvordan innrammingen kan fremme trykket, utrolig dyktig.

Print og ramme stord er også bra
Roald er kjempeflink og er alltid veldig nøye.
Anbefales

1 Like

Jeg bruker Ramme Service Bergen, og er alltid svært fornøyd!

Frame It Åsane om du ønsker å gjøre noe kult eller spesielt, utrolig dyktig håndverker - dog er de i det dyreste laget om du bare skal ha en enkel svart ramme.

Rammeservice i byen er raskest, du får det du betaler for og sjeldent problem. skulle det være noe så retter de enkelt opp i det uten diskusjon.

1 Like

Copy - paste what Norpimp said.

Dette kan vi ikkje ha noe av, så kjører en kampanje ut 2024.
Så ved bruk av rabattkoden Norpimp får man 10% på all type innramming hos oss i Frame it:-)

10 Likes

2 Likes

Fantastisk, jeg kontakter deg!

**UNDERGROUND GALLERY" best place for framing

Rammer ikke inn med mindre de mestrer henge flytende med “japansk lim”. Kan de ikke det, burde de lære seg. Samt tilgang på OMA -glass.

Var alltid fornøyd med Ramme Service i Bergen.

1 Like