Hvordan komme i kontakt med HMP?

Jeg har sendt flere mailer over flere uker/måneder til HMP (handmadeposters.com), uten å få svar. Jeg ser det er andre her som også sliter med å få svar fra dem. Er det noen som har noen gode triks eller tips? Jeg har sendt dem mail og brukt skjemaene på siden. Nada tilbake, og nå begynner det bare å bli irriterende.

Takk:)

Sendte de en mail igjennom kontaktskjemaet, fikk svar 2 dager etter. Dette var også samme dag som slippet, så det gikk nok unna i mailboksen deres.

Har Landmark gått under jorden?

Jeg sendte mail via kontakt skjemaet, fikk svar kort tid etter. Dette var for 1 uke siden.

Enda verre at de velger og ikke svare noen. Merkelig.

Jeg har forsøkt å overføre eierskap på to prints til meg siden før sommeren. Flere ganger. Ikke hørt noe. Noen som veit om det fortsatt er liv der oppe som kunne tipset dem? :smile:

Ikke så lenge siden jeg fikset et av mine. Tok ca 2 mnd fra jeg fylte ut skjema til jeg fikk bekreftelse

Jaja, da får jeg smøre meg pent med tålmodighet! :slight_smile:

1 Like

Jeg har endret eierskap på flere prints. Som regel har det tatt 2 - 4 uker. På et print jeg skulle endre fikk jeg mail om at det hadde skjedd noe feil, og om jeg kunne omregistrere på nytt. Jeg svarte på mailen med et par spørsmål og siden har jeg ikke hørt noe. Tror det var i juni. Kanskje på tide å kontakte dem :slight_smile:

Jeg og lurte på et par ting i og med at jeg skulle registrere et innrammet verk. Tror kanskje vi må legge til en måned i behandlingstid per stilte spørsmål. :unamused:

Tror det ja, hehe.

Jævlig useriøs type da…