ICWT ( orginal på papp)


selges innrammet fra rammeverksted med plexiglass på baksiden . Denne er både stor (ca 120cmx80cm)og ganske tung så selges med forbehold om at kjøper bestemmer fraktløsning for eget ansvar og regning . (Men jeg pakker den selvfølgelig så bra som mulig og ilag med orginalkassen) setter prisantydning på 28000,- kan ta printet av samme motiv som delebetaling.

6 Likes

Hadde jeg hatt pengene skulle jeg kjøpt den av deg Frank :wink: en av de beste på papp og en av de bedre inrammingene :+1:t2:

@Bergen

1 Like

lar den ligge her til over påsken så går den på finn.no

Er det en trussel?:slightly_smiling:

He he nei det var mer informasjon til de som vil vente for og se om prisen går ned :slight_smile: fikk noen meldinger om at den var priset for høyt og bla bla bla men det stod jo prisantydning :slight_smile:

Fin uansett, lykke til med salget!

Prisen er definitivt ikke for høy. Bare innramming koster rundt 6000.

Nei det er jo bare 15k mer enn på slipp for et drøyt år siden

Ja blir spennende og se hva printet på x 250 koster om et år ,denne er det jo bare en av Pga farvevarasjonene . :slight_smile:

Skal til Målselv i juli. Tar med en hvit ICWT så bytter vi, Frank:)

Det er en prisstigning på bare 5k mer enn Dancer som ble sluppet for 1 1/2 måneder siden. Startpris er urelevant.

1 Like

Azidops, vet ikke om alle her inne er klar over at du representerer et galleri. Jeg synes dette blir uryddig når du kommenterer priser på ting du selger i butikken din. Som andre gallerier på denne siden hadde det vært fint om du kunne la det komme klart frem gjennom brukernavnet ditt at du er en kommersiell aktør.

Så jeg skal ikke ha lov til å komme med meningsytringer fordi jeg driver med galleri? . Jeg har ved gjentatte anledninger nevnt at jeg driver galleri og har aldri lagt skjul på det. Man skal ikke være mye aktiv her før den koblingen blir synlig, bare ta et søk på min aktivitet. Jeg har til og med firmalogoen i profilen og annonserte her på KV at jeg gikk fra å være privatperson til næringsdrivende:

Halvparten her inne sitter og dealer på si under påskudd av å være private samlere så dårlig samvittighet har jeg ikke. Dette var kanskje første gang jeg ikke nevnte at jeg selv hadde et eksemplar.

Man kan sikkert kalle meg hissig, rask på avtrekkeren og bastant, men uryddig? No way José.

1 Like

En kan ikke forvente at alle som leser innlegg skal måtte søke i historikken der du offisielt melder din overgang. Ei heller er din logo så berømt at den gjenkjennes øyeblikkelig. Det kommer også stadig til nye medlemmer - dine potensielle kunder. For meg blir det, som sagt, uryddig.

Alle som er litt aktive her inne er klar over at @azidops driver et galleri, ser ikke problemet jeg.
Har en ICWT selv som ikke er til salgs, men synest prisen til Frank Vidar er helt ok. Er mye annet “ræl” folk prøver å selge til overpris en heller kan reagere på. F.eks den nevnte danseren :slight_smile:

3 Likes

Poenget er at de fleste her inne kan man beskyldes for å mele sin egen kake på en eller annen måte når det kommer til prisdiskusjoner. Det kan være at man ønsker å presse prisen opp på et bilde man har, snakke opp kunstner man samler på eller presse ned pris for å kjøpe selv. Det er bare å grave eller sette fantasien løs.

Når det gjelder ryddighet så setter jeg det som pri nr. 1. i alle situasjoner. Det er derfor kunder, selgere, kunstnere og KV-medlemmer til stadighet kommer tilbake til meg. Hadde jeg fått en krone for hver gang jeg hører “det er aldri noe tull med deg” så hadde jeg hatt råd til… i hvertfall noen kinobilletter. Når du da anklager meg for å være uryddig er det de samme nye brukerne som du vil “verne” som får den oppfattelsen at Azidops er er luring. Derfor tar jeg opp kampen, selv om jeg like gjerne kunne latt den ligge, fordi det er viktig for meg å bli oppfattet som ryddig.

Nye medlemmer har selv ansvar for å orientere seg i markedet. KV har ingen signatur-funksjon (som jeg har funnet) og det skal ikke mer enn et trykk på profilen min for å se dette:

Lar det bli det siste ordet i denne saken.

Den er god, da har begge fått sagt sitt.

Ja og jeg legger heller bildet på finn.no der blir det ikke et diskusjonsforum som ødelegger salgsannonsen. Meningen var at de på veggen kunne få muligheten først da det faktisk bare er en av akkurat denne . Det stod også prisantydning og det betyr fleksibel i forhold til pris og bytter. Fan meg irriterende at ikke diskusjoner kan taes på rett kategorier. Vist noen fra admin ser dette er det bare og slette salgsannonsen så slipper jeg varsling på diskusjoner og personlige uenigheter .

9 Likes