ICWT ( orginal på papp)

Så jeg skal ikke ha lov til å komme med meningsytringer fordi jeg driver med galleri? . Jeg har ved gjentatte anledninger nevnt at jeg driver galleri og har aldri lagt skjul på det. Man skal ikke være mye aktiv her før den koblingen blir synlig, bare ta et søk på min aktivitet. Jeg har til og med firmalogoen i profilen og annonserte her på KV at jeg gikk fra å være privatperson til næringsdrivende:

Halvparten her inne sitter og dealer på si under påskudd av å være private samlere så dårlig samvittighet har jeg ikke. Dette var kanskje første gang jeg ikke nevnte at jeg selv hadde et eksemplar.

Man kan sikkert kalle meg hissig, rask på avtrekkeren og bastant, men uryddig? No way José.

1 Like