IKEA Art Event 2021

I fare for å spamme ned den fine lanseringstråden til @anon57870405, tenker jeg vi kan fortsette diskusjonen her om «art eventet» til IKEA

1 Like

Slenger inn en kommentar her i håp om å få med meg når vasen kommer til salgs i Oslo :fire:

Ønsker gjerne å kjøpe vasen. Dårlig med IKEA i Tromsø, så trenger hjelp til denne🤪 Hyl ut hvis noen orker å ta seg bryet.

Til de av dere som har vært så heldige og allerede fått kjøpt: Hvilket prisnivå snakker vi? På klokka, vasen, teppet f.eks?

EDIT - fant dette i Lanseringstråden. Noen som har peiling på teppet?

2 Likes

Priser og info

3 Likes

Mangler bare informasjon om hvordan man faktisk får tak i dem, nå!

2 Likes

Prøvde å få litt info på kundeservice i dag:

11:36:27 [L] Hei, og velkommen til oss! Så hyggelig at du tar kontakt. Mitt navn er Lovisa. Gi meg et øyeblikk, så skal jeg se over meldingen din :slight_smile:

11:36:34 ## Kunden har mottatt meldingen ## [] Hei. Jeg ønsker å kjøpe et par av tingene som Blir lansert på Art Event 2021 8. April. Ser at det er noen som har fått kjøpt i Stavanger allerede. Er det noen andre varehus som har det tilgjengelig nå? Vil det bli mulighet for klikk og hent for oss som bor i Oslo/Viken siden varehuset på Furuset og Slependen er stengt.

11:37:24 [L] Har du artikellnummer på varen?

11:37:52 [L] De ska vare i butikk til 1 april.

11:37:53 [A] Nei. Det gjelder hele slippet av Art Event

11:38:21 [A] Det står 8 april på nettsiden deres

11:38:37 [L] De må jeg sjekke upp vente litt.

11:38:46 [] Hva med butikkene i Oslo og Viken. Blir varene tilgjengelig med klikk og hent?

11:42:16 [L] Jeg driver og sjekker de =)

11:44:18 [L] Vi har fått inn litt på varuhusene. Men i med at varuhuset er stengt pga men lagret har åpent får ingen kjøpt de.

11:44:52 [L] Jeg hadde følgt med på hjemmesiden for uppdatering for i oslo blir de ikke tilgjengligt førrens etter 8 april.

11:45:23 [] Den er grei. Takk for hjelpen.

11:45:27 [] God påske!

11:45:31 ## Chatsesjonen er avsluttet ##

11:45:31 ## Chatsesjonen er avsluttet ##

1 Like

Takk for at du deler! Man får jo ikke inntrykk av at de på kundeservice har full kontroll…

1 Like

Fant ingenting hos IKEA Åsane i dag, så får prøve igjen over påske eller lørdag om muligheten byr seg🤞

2 Likes

Vil jo bli overrasket hvis det dukker opp mer på Ikea før 8 april, da virker ihvertfall hele annonseringen deres meningsløs.

2 Likes

Var for å sjekke jeg og​:rofl: Har veldig lyst på klokke og vase​:+1::crossed_fingers:

1 Like

Jeg var på Ikea Sørlandet å snakket med en eller annen avdelingsleder som var helt tydelig på at produktene ikke kommer i butikken før 08. April (selvom jeg viste bildet fra KV av varehuset på Forus).
Personen anbefalte meg å bruke klikk og hent dersom jeg ikke hadde mulighet til å komme selv, så tydelig at klikk og hent er tilgjengelig for sørlendinger :slight_smile:

2 Likes

Naivt, uinformert og kunnskapsløst, i følge NRKs kritiker;

https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-ikea-art-event-2021-1.15422552

1 Like

Sjekket med kundeservice på nytt nå. Vedkommende måtte sjekke opp. Fikk denne tekstmeldingen.

Hei,

IKEA art event vil ikke starte som normalt i Oslo pr. imorgen. Det vil bli lagt ut informasjon på www.IKEA.no så fort det er avklart når og hvordan det vil fungere i Oslo.

Mvh
IKEA

4 Likes

Hold oss gjerne oppdatert :slight_smile:

Takk for hjelpen!

1 Like

Det er kommet p0 IKEA Åsane

Noen som har varenummer på disse?

EDIT: Ser nå at de ligger i PDFen over her. Prøvde å legge de i handlevogn på ikea.no, men det gikk ikke.

Å æsj, skal jobbe i kveld. Noen som skal utover til Åsane og har mulighet for å hjelpe meg med å anskaffe vase og teppe?

Det er jo litt skuffende selvsagt.

Hvis noen uansett skal på IKEA og vil plukke opp en vase og ei klokke så sleng meg en DM!

Ja, var litt skuffende.

Noen som vet om det har kommet på Ikea
Ringsaker?