IKEA Art Event 2021

IKEA Åsane har fortsatt en god del igjen - så ut for meg som det begynner å minke på vaser🙂

Dersom noen skal på IKEA Furuset og har mulighet å plukke med seg en vase og en klokke til meg så hadde jeg satt stor pris på det! :slight_smile:

#Mossingpåevighjemmekontor

Synes denne var skikkelig kul! Fin detalj med glidende sekundviser :heart_eyes:

8 Likes

Åpnet klokken nå:

1 Like

Bummer! :confused:

1 Like

Kjørte tilbake og fikk byttet.
Ikea ordner opp :slight_smile:

9 Likes

Klokken ble ikke godkjent her hjemme hos meg, så har en til kost, hentes i Stavanger. Obs: pakken har vært åpnet

3 Likes

Er det hvite på klokka plast eller porselen?

1 Like

Porselen

1 Like

Vasene var fine og ble godkjent.

Klokken ble ikke godkjent. Hvis noen ønsker å kjøpe klokken send PM. Emballasjen er kastet. Må overleveres/hentes i Oslo.
(Edit: Klokken er solgt).

Har også et uåpnet pledd til overs hvis noen ønsker å kjøpe det. (Var kjøpt for å hjelpe en annen her inne som hadde fått kjøpt selv).

17 Likes

PM sendt…

1 Like

Om noen i Bergen vil ha denne gratis og vil prøve å lime den (tror det burde gå rimelig greiet) så la meg vite - up for grabs/gis bort - Bergen only

1 Like

Returner den til ikea. De pleier å være grei på sånt.

1 Like

ville heller glede et annet KV medlem:-) klokken nå overlevert til et hyggelig KV medlem - lykke til med limpistolen :slight_smile:

10 Likes

Respekt :+1: En liten dæsj lynlim så er denne god som ny!

Hyggelig gjort :slight_smile: Kan ikke han som fikk den ta den med til ikea i ett forsøk på å få en ny da? :sweat_smile:

1 Like

Enhver med litt selvrespekt lyver og svindler ikke for småpenger

3 Likes

Dette her må da være et dårlig kjøp når man fortsatt kan få kjøpe dette på Ikea med klikk og hent.

2 Likes

IKEAnske sommerfugler

5 Likes

hadde vært artigt med litt “MW” bakgrunn på denne… :smiley: