Innramming av In cod we trust

Ingen som har fått denne igjen fram rammemakeren enda? @itspersonal eller @azidops ?

Fortsatt ikke fått igjen denne @Itspersonal og @azidops?

sliter litt med innrammingen på min. Jeg har motivet på begge sider og ønsker en ramme som kan snus og alt etter hvilket motiv jeg vil ha synlig. Rammemakeren min og jeg jobber med en løsning med 2 rammer med passepartuit på begge sider som må festes sammen. Har da en utfordring med å feste disse sammen. Innspill mottas :wink:

Det lå tidligere et bilde av en pøbel på papp i ramme med glass på begge sider, noen som har mer info om dette.

Var vel @fokus som hadde den med glass bak?

Jeg har fremdeles ikke fått min tilbake og vurderer å hente platen og gå til noen andre.
Synd når jeg har ventet så lenge og har et godt forhold til karen, men når han slutter å svare og bare er defensiv de få gangene jeg får fatt i han, så skranter det litt. Jeg har derimot litt sympati, når flere ansatte har blitt syke.

Uansett, jeg har bestilt innramming med glass på begge sider. Laget en skisse som jeg ba om å få laget etter, og dette mente han så ut som en grei ide.

Plexi bakside, plexi mellomstykke, art glass front og svart ramme som er passe dyp. Papp plate festes til mellomstykke forsiktig med dobbelsidig tape (type syrefri som de bruker på flytende innramming)
Skissen er bare en prinsipp-skisse så størrelses-forholdet er ikke riktig.

Edit: hvordan roterer jeg bildet riktig?

3 Likes

stemmer at jeg har en liten glassplate på baksiden av min. vet ikke om det var det du tenkte på? var vel en butterfly med plexi på begge sider her også.

1 Like

Liker at du tar saken i egne hender:) blir det nok å feste pappen til de mellomstykkene, det blir ikke litt for lite holdepunkt? Uansett kreativ løsning!

Det er vel det som har den største utfordringen, å få nok feste, spesielt med en noe ujevn pappplate, men innrammer var sikker på å få dette til. (blir jo sikkert ikke noe mer enn ved din)
Poenget mitt var at det skulle være svevende fra begge sider.
Når jeg fikk en pris på 4000 på jobben, så var det ikke så mye å tenke over, men når jeg får det gjenstår å se…
Hvis dette ikke lar seg gjøre, så blir det nok noe lignende det du har gjort. Meget pent :smile:

ja den pappen lever litt sitt eget liv, også veier den jo litt. 4000,- hørtes veldig bra ut, hold oss oppdatert, spent på resultatet :smile:

Hmm… Mye inspirerende her.

Min #4 står og venter, “innrammet” av andre bilder i ramme… :grimacing:

Noen grunn til at du ikke har rammet den inn enda?

Orginalen av hg du har der? Lyst på :slight_smile:

@Itspersonal jeg er tom for veggplass, så denne står i kø… Bildene den er “innrammet” av, og bak i køen, er bl. Adrift og White Cosmo fra Geddes, så mye snadder… Vi bygger hus og det forventes ferdig ultimo sommeren, så det er håp i hengende snøre…

@Jtraet jepp, det er én av orginalene på papir, nærmere bestemt denne; DOT DOT DOT - Handgun (Orange AP Edition) - RATKING GALLERY ONLINE SHOP | ARTギャラリー販売店

2 Likes

Gi meg en lyd hvis du skal bytte den ut i fremtiden :wink:

1 Like

Den som venter på noe godt…
75% (eller 79?) UV glass, plexi glass bak og plexi mellomstykker og svart ramme med svart list mellom glassene.
Herligheten kostet 3500 :smile:
Spesial pris og spesial lang behandlingstid.

11 Likes

Herlig eksemplar av ICWT!

Det der så jo veldig bra ut! Ble den festet til baksiden?

Den er festet med egnet dobbelsidig tape som blir benyttet for flytende innramminger. Det er en stripe med plexi på hver side som det er festet til.
Jeg kan legge ut litt bilder av detaljene, jeg må bare få pusset og malt før jeg pakker det ut. Crown hang på denne veggen før og typisk at vegfestet ble synlig gjennom glasset…

1 Like