Innramming av MW - Dancer fra 1400,- eks mva hos Popop nå

Kom med Dancer til innramming i desember, så rammer vi det inn fra kr. 1750,-

Innlevering denne uken, så får vi det ferdig før jul.

xoxo J

1 Like

Kan

1 Like

Meget god deal. Jeg må ut med 2700,- til min rammemaker. Hadde du bare holdt til i Bergen.

1 Like

Kan du si noe mer om type innramming dette tilbudet gjelder? Vanlig glass/uv glass? Enkel innramming, enkel/dobbel paspatour?

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t34.0-12/12336316_10156363067745523_681930714_n.jpg?oh=c82fa8a6bb07345d55222b348ac6f6e8&oe=56663F25

Prisen kommer jo Ann på innramming… Kan sikkert få en ramme for 1700.- i Bergen

Lik som på bilde ca. bare med hvit list.

3800 for meg. Med dobbel pasp og ar glass.
Bare å sette opp shop i Bergen @JonasLeborg her borte blir vi flådd

Uten Antireflex og uv?

Nei, det er med antireflex, 2500 uten

Vel kommer vel an på hvor dere rammer inn og hvilke avtaler dere har, jeg er mer en fornøyd med prisene :stuck_out_tongue:

Hvem bruker du @Jtraet. Begynner å bli fed på heleruter. prisene varierer fra gang til gang. Også på like store Dolk.
Hva regner man med å betale for en slik innramming som Jonas viser?

Bruker rammeservice :ok_hand:t2:

1 Like

Har også brukt rammeservice nå ved en anledning å er veldig fornøyd ( utenom at jeg fikk parkeringsbot ved leveringen). Brukt både de og Heleruter og syns resultater på rammeservice var best.

Rammeservice er veldig bra! Og jeg er veldig bra. Ikke for å skryte men det er store forskjeller på hva dere får. Feks bruker de billigste rammemakerne rammelist de har kjøpt billig. Listen kan se bra ut, men den er lagd av hurtigvoksende tre som slår seg og blir skjevt. De er også billige fordi det går litt fort i svingene (for svingende) Det er en grunn til at de er billige. Nå er jeg veldig billig på endel ting fordi jeg kan. På den andre siden gidder jeg ikke å bli presset på pris på andre ting. Jeg gjør som jeg vil, fordi jeg har nok å gjøre. Noen ganger får faste kunder det gratis til og med. Det beste er å komme innom med ting, så møtes alle behov, enten om det er pris eller spesielle innramminger. Peace out og fredelig jul når den tid kommer.

klemz J

5 Likes

Den ene gangen jeg har brukt Rammeservice ble jeg faktisk skuffet over resultatet.
Har brukt Hele Ruter ved noen anledninger og har ingenting å utsette på hverken arbeid eller pris.

Muligens jeg var litt uheldig ved bruk av RS når jeg ser de positive tilbakemeldingene andre gir de. Forøvrig var Hele Ruter såpass mye rimeligere sist jeg sjekket priser at det ikke var tema å bruke RS den gang.

Har blandet erfaring med Rammeservice. Ok pris, men de har både brettet print, ødelagt spesialramme som gjorde at de måtte etterbestille og det tok ukesvis og rammet inn slik at det ble ekstremt glipete mellom passepartot og trykk. Når det er sagt så har de alltid ordnet opp, vært behjelpelig og resultatet har som regel blitt bra (til slutt:) )

@JonasLeborg, jeg kommer innom deg i slutten av uken. Har et og annet som skal i ramme. :grinning:

Larson-Juhl ftw :wink: