Innramming: forhåndsvisning av ramme

Hei!
Ser at det tilbys forhåndsvisning av rammer med pris hos enkelte gallerier på nett. Men ønsker og kunne legge inn eget bilde å prøve på rammer, passpartour osv selv.

Optimalt skulle jeg kunne laste opp mitt eget bilde, fått info som navn på ramme, størrelse etc som jeg så kunne vist til mitt lokale rammeverksted.

Er dette noe som finnes? Hva gjør du?

3 Likes

Hvis du dropper noen auksjoner de neste ukene, så kan du heller investere i en innrammings-app! :framed_picture: Kjøper den jeg.

Eller, finnes den allerede?

2 Likes

Fineart har jo en meget fin forhåndsvisning. Den er for meg bra nok. Men da forutsetter det de har samme bilde jeg skal ramme inn til salgs :nerd_face:

2 Likes

Du kan teste denne: https://designstudio.larsonjuhl.com/

Er litt treg innimellom, men om du har litt tålmodighet kan du få sett bildet med akkurat de rammene og evt passepartoutene du ønsker. Er nok ikkje alle rammene som finnes i Norge, men mangen av de er å oppdrive. Men man får no en pekepinn på ka som kan bli bra:-)

3 Likes

Denne funker også greit! :slight_smile:

4 Likes

Den funket knall🙏

2 Likes

Kom over en ny app for noen dager siden, virker veldig lett og enkel i bruk for de som ønsker å se på litt forskjellige rammer og bakgrunnsfarger før man tar turen til rammemaker:-)

10 Likes