Innramming i Rogaland

Har to helt nydelige Ivan Alifan prints som jeg gjerne skulle ha fått rammet inn men vet helt ærlig lite om opplegget, hvor i Stavanger området kan jeg billigst og best få ordnet dette? Jeg antar det kommer til å koste en del da de er av grei størrelse men jeg er superduper fattig så vil gjerne vite litt hvor mye jeg må forvente å betale før jeg driter meg helt ut og hehe

Det største er 33x22 inches og det andre er 20x20 inches

På forhånd tusen takk!

Tores kunst og rammeverksted i Musègata er min favoritt i Stavanger. Kvalitet, super service og gode priser.

2 Likes

Enig ! Tores kunst og rammer har jeg brukt til alle mine prosjekter. Jeg har aldri blitt skuffet .

1 Like

Du kan også sjekke hos Rammeriet i Verksgata. Hun har et annet utvalg av rammelister.

Slår et slag for Lenas Rammeverksted, Redirecting...

Hun jobbet på Kunstgalleriet i Madlaveien tidligere. Kanon dyktig. Mener hun gir 20% rabatt hvis du har Aftenblad kort.

4 Likes

Har positive opplevelser både med Tores rammeverksted og med Lena når hun jobbet på Kunstgalleriet så henger meg på de andre her :+1:t3:

Lena hos Kunstgalleriet var topp. Synd at de la ned :frowning:

Medlemmer på KV fikk rabatt hos Kunstgalleriet, mener det var 10%.

1 Like

Etter å ha flyttet til Sandnes har jeg brukt Gaute Rostrup/Galleri G. Hun rammemakeren jeg har hatt med å gjøre der er bare fantastisk. Usikker på navnet men hun er både engasjert og flink!

Med Enjoy-kort/app får man 20% en gang i året… gjorde iallefall det de siste årene

Jeg har også utelukkende gode erfaringer med både nevnte Lena (eks. Kunstgalleriet) og Tores Kunst og Ramme.

Proffe til fingerspissene!