Introduksjon etter tips

Hei! Mitt navn er Hilde Håvardsen, og jeg er (hobby)kunstner, med et stort ønske om å selge mer/slå meg mer opp. Jobber i tillegg som pedagog i barnehage. Jeg er fra Oslo, men holder til på vakre Melbu i Vesterålen. Jeg leier et lokale sammen med multikunstner Camilla Bjørk, hvor vi både arbeider og stiller ut kunsten vår. Et gammelt ærverdig bygg fra tidlig 1800-tall. Jeg synes kunstverden kan være komplisert å navigere meg i, men håper på litt drahjelp her inne. Gjerne følg meg på Instagram hvor jeg kaller meg HaavardsenArt, eller på vår side på Facebook, Galleri Bjørk og Håvardsen. Jeg er på ingen måte noen stor kunstner, men har lyst til å gjøre dette på litt mer enn hobbybasis i hvert fall. Jeg maler i hovedsak minimalistiske semi-abstrakte landskap inspirert av naturen som omgir meg her i nord. Jeg har ikke lange CVen i forhold til kunst, men har nylig fått et av mine malerier presentert på metallplate i friluftsgalleri Gulstadøya. Det første bildet jeg legger ved viser fra åpningen av dette. Tar gjerne imot ris eller ros også, og gjerne tips i alle former :slight_smile:

På forhånd takk.
Hilsen Hilde Håvardsen

26 Likes

Synes disse ser riktig bra ut :blush: Flotte verk!

2 Likes

Tusen takk :slight_smile: Godt å høre