Invader - Hypnosis

Vurdere å selge en meget sjelden sak. Hypnosis av Invader, nummerert 23/50.
Laget i 2011.

Det er noen småskader på printet, som ikke kan sees fra forsiden. Det er i ytterkant av printet. Egentlig ikke sjenerende og kan sikkert fikses på. Printet føles solid, så det er ikke mye av papiret som er borte. De er mange lag igjen.

År: 2011

Media: woodcut

Edition Edition of 50

Størrelse: 30 x 25 cm

PRIS: Usikker pga skaden. Internasjonalt så går disse rundt 15-20.000 euro nå og er på vei oppover.

Forslag på hvor dette kan omsettes? Markedet i Norge er vel ikke som det internasjonale.

14 Likes

Veldig usikker på pris her, men tror du skal finne kjøpere!

1 Like

Ta kontakt med Rosh hos Graffitistreet.com
De selger mye Invader. @Clandrel

1 Like

Ville vurdert å sende den på auksjon hos Sothebys - veldig fin piece :slight_smile:

https://www.sothebys.com/no/handle-om/adresser/oslo

2 Likes

Trykket bør nok restaureres først for å makse potensialet og det fikser de også hos en veldig flink konservator i London.

De har et mye mindre påslag enn et stort auksjonshus og har direktekontakter med de fleste store samlerne av Invader, så personlig er jeg ikke i tvil hvem jeg hadde solgt denne via.

Men det aller beste er nok å kontakte begge og få en vurdering og et overslag hva som er et forventet nettobeløp til selger ved et salg, så får han nok en god indikasjon på hvem som er best og enklest å samarbeide med.

En av de beste til Invader! :heart_eyes:

1 Like

Som en kuriositet kostet disse Munch inspirerte Invadertrykkene 440$ ved utgivelsen. Nå ligger verdien på ca 22.000$

6 Likes

For oss nordmenn er det jo det nærmeste vi kommer at Invader har invadert Norge… Hans beste trykk etter min mening.

4 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.