Invader kjøpes

Hei, er det noen som har noen piecer av Invader de vil kvitte seg med? Rop ut :slight_smile:

Det har vært veldig mange til salgs på Banksyforum i det siste. Mange som vil cashe inn på bobla. Om du frekventerer der skulle det være en smal sak å få tak i noe.
I fall du ikke får napp her, mener jeg…

http://www.taglialatellagalleries.com/exhibitions/game-on

$15k per aladdin, prisene tar helt av

1 Like

Forstår ikke greien. Dette er veldig ukomplisert kunst slik jeg ser det. Mosaikkene var fine på gaten i London, men at dette skal bevege seg opp imot Banksy prisnivå er helt absurd. Invader har gjort samme greien i år etter år. Men men, smak og behag. Stik har også elleville andrehåndspriser på sine trykk, og det er jo heller ikke akkurat komplisert kunst… :relaxed:

Slik jeg ser det er Invader en av de store gudfarene innen street art, og han er fortsatt veldig aktiv på gaten etter så mange år. Han er vel kunstneren som har flest “gatepiecer”. Han har sluppet lave opplag av trykkene sine over årene og nå har endelig det blitt rift om trykkene etter blant annet utstillingen i Paris. Vi får se hvordan det utvikler seg men jeg synes ikke akkurat at det er ufortjent.

1 Like

Enig i at det ikke er ufortjent at får anerkjennelse, men nå er det vel ikke akkurat han som får gleden av prisøkningen… Får håpe det hjelper han i førstehåndsmarkedet. Synes det er fascinerende hvordan noen plutselig blir hypet som det helt store etter å ha holdt på så lenge. Jaja. Jeg skal slutte å kommentere i øk-tråden til Stormen og heller gå ut igjen i sommeren i Bergen :relaxed:

1 Like

Vi får se hvor mye han får ut av hypen når han selger det nye trykket gjennom laz snart(forhåpentligvis)

Jeg hadde ikke helt fått med meg hypen her… Wow, det er jo helt mad. Jeg husker Aladdin lå på Finn.no for 10k for bare 6 mnd siden…?

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.