Sjekk ut denne podcasten, men en av gutta bak Kunstveggen 
Hørte den i dag, og fant denne siden i samme slengen. Hei!
Jobber for en rammemaker og synes dette er en interessant plass å være.
Veldig informativ og grei episode for en nybegynner til kunstverden!
Gleder meg til folk nå begynner å kjøpe NFT og skal kunstig manipulere prisen opp med og kjøpe og selge til seg selv. Genialt, helt til de oppdager royalties og avgift til nettside. Dette burde jo kunstveggen.no - grunder vite.
Veldig gøy å høre denne podcast-episoden ettersom den diskuterer en del navn som nok er godt kjent for det fleste på forumet. En KV-podcast hadde vært utrolig gøy
Synes @torulv er en fin representant for oss “vanlige” kunstsamlere i denne podkasten. Innlegg som dette bidrar til å ufarliggjøre kunstkjøp for de som hører på og gjøre det mer tilgjengelig for flere. Regner med at vi får noen nye brukere her inne som følge av podkasten, og rekruttering er jo noe vi absolutt trenger! Får bare håpe at ikke alle de nye kommer kun for rask profitt… 
Takk for delingen, denne var gøy😊 har hatt sansen for JTK lenge. Har ene trykket hans som jeg har til gode å få på veggen, noe det skal. Gøy å høre at de snakker generelt om KV og mye av det som skjer her inne. Mitt innrykk er at denne episoden kan reklamere til lyttere av poden som ikke har vært på KV før. Og i tillegg mye nyttig info for en nybegynner som meg selv😄
Kunstveggen er den nye cryptoen 
Dette var morsomt å høre. En KV-podcast er jo ingen dum ide. Kanskje litt smalt marked i begynnelsen, men så ville det garantert tatt av. Gode og interessante historier, betraktninger, presentasjoner og tips. Burde gå flere av de mest kjente podcastene en høy gang!