Investeringer: Budsjett på ca. 200k

Takket være gode tips og hjelp av brukere på dette forumet så er den første Banksy nå i hus. Det ble en usignert Napalm som får pryde veggen min :slight_smile:

15 Likes

Ikke glem å legg ut bilde når veggen er ferdig prydet. :slight_smile:

2 Likes

Gratulerer, min favoritt banksy ved siden av CWSB.

3 Likes

Så kult! Grattis :slight_smile:

1 Like

Gratulerer så masse :blush: Hvis den skal rammes inn så vær veldig tydelig til rammemaker at det skal ikke brukes noen form for tape, kun monteringshjørner slik at ikke verdi reduseres når den skal selges en gang :+1:t2:

4 Likes

Angående innramming. Er det eneste fornuftige alternativet å ta kontakt med et rammeverksted, eller finnes det noen kurante og rimeligere alternativer?

Hvis det er Bansky printet du skal ramme inne så er rammemaker sterkt anbefalt😄

3 Likes

Ikea har bra rammer :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

@Jakka Regner med du har gitt en god del for trykket ditt. Ikea har som sagt mye bra, MEN ER OVERHODET IKKE NOE ALTERNATIV TIL DIN NYE BANKSY. Besøk en rammemaker og ta deg en prat. Praten er gratis,men rammen koster nok litt.

Personlig ville jeg helt klart fått det innrammet hos rammemaker. IKEA-ramme blir litt som Porsche med stålfelger :slight_smile:

1 Like

Trodde IKEA var å regne som det beste på Banksy… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det at en ramme er billig er sjeldent bra. Har selv kuttet ut flere billige rammemakere på grunn av kvalitet.

Har du noe flott og bra, bruk Brodins eller Galleriets Rammeverksted. Andre jeg kam anbefale i byen er Det Gylne Snitt.

1 Like

Om TS går for en IKEA-ramme skal jeg egenhendig overlevere en lusing med flat hånd uansett hvor vedkommende befinner seg i landet

2 Likes

17 Likes

Tror de har nokken kurante rammer på Nille! Med ductape sitter det som fjell på pappen man får med

1 Like

Europris har også mye bra… Superlim e vel også kurant :cowboy_hat_face:

1 Like

Byggeskum e en sikker vinner om du vil ha “flytende” innramming

4 Likes

Hehe :slight_smile: Nå var det ikke akkurat Ikea eller Nille jeg hadde i tankene som alternativ til å levere inn Banksytrykket til en rammemaker. Anyway så tar jeg hintet om at det ikke finnes fornuftige alternativer. Et slikt trykk skal selvsagt få den rammen og glasset det fortjener!

Bra du tar en spøk, profesjonell innramming er nok din eneste valget her ja. Husk å legg inn et bilde på din kunstvegg :wink:

1 Like

Spiker rett igjennom papiret funker også. Henger godt på veggen da :joy:

1 Like