ISO whatson og Dolk

ISO følgende:

Whatson Levitate (helst med whatson ramme)
Whatson Originaler / lavt opplag
Dolk Teddy Riot

1 Like

Gategalleriet solgte nettopp et TR til 50k, så du har en pekepinn på pris.

Lykke til med kjøp!

1 Like

Sikker på at der var salgsprisen og ikke annonsert pris?

Ja, salgspris.

Okey. Annonsert pris pleier sjeldent å ende opp som salgspris ved så høyr summer… Dolk sine verk har jeg inntrykk av at har falt rimelig kraftig i pris

Jeg vet ikke noe om disse spesifikke trykkene, men jeg har solgt mye dolk trykk de siste 4-5 månedene og ingenting tilsier fall i priser. Det aller meste går til topp priser og høyeste jeg noengang har opplevd på en del av motivene. Jeg sier ikke det bare fordi jeg har enda mye til salgs, det er helt oppriktig det jeg har opplevd siste månedene.

5 Likes

Jeg hører også enkelte snakke om store prisfall på dolk. Hvis noen har eller hører om dolk verk de desperat prøver og bli kvitt til lave priser, så er det bare å kontakte meg. Jeg er interessert i mer Dolk :stuck_out_tongue:

Ser etter Prisoner, Zooicide, police line. Her kan jeg dra på med 10K per trykk, skal kanskje til og med kunne strekke meg litt til, men ikke mye siden prisene har rast så pass kraftig.

Annet kan også av interesse.

Sett over det siste året-to årene så har det falt rinelig greit. Ble en hype igjen ett års tid etter at han skulle bytte stil, så jevnet prisene seg ut. Har selv kjøpt og solgt en god del Dolk opp gjennom årene.

1 Like

Hvis du finner Zooicide til 10k +/- litt lommerusk, så ønsker jeg gjerne å kjøpe en 3-4 stk

1 Like

Da foreslår jeg at vi avslutter det her og ønsker @Kenneth_Lysell lykke til med jakten :blush::blush: sorry vi sporet av.

2 Likes

Gode investeringer i Whatson Originaler og HF varianter.
Om Dolk vil fortsette og stige er jeg veldig usikker på. Hvis du ser på Finn så er det mange som har Dolk som vill bytte i Whatson, men nesten ingen som vill bytte fra Whatson til Dolk.