Josh Keyes

For 5-10 år siden samlet jeg relativt aktivt på Josh Keyes. Jeg har en del godbiter, men det er godbiter som har måttet vike plass for andre ting de siste årene. Det er begrenset hvor mange ruller jeg kan ha stående, og hvor mye plass det er under sengen til flatpakk, så jeg ser på mulighetene for å selge en del av disse verkene videre.
Det jeg lurer på er om det finnes et marked i Norge, eller om ebay og tilsvarende er stedene å gå?

2 Likes

Aldri hørt om fyren. Håper for din egen del at rullene du har samlet på er tomme, og trykkene er trygt lagret i syrefrie mapper :pleading_face:

nå er jeg ikke så bekymret for ting på rull som du tydeligvis er, det er en diskusjon vi ikke trenger å ta her, men ja, de beste bitene ligger trygt forvart syrefritt og flatt…

Jeg tror ikke det store markedet er i Norge nei, men det skader ikke å prøve :blush:

1 Like

Okey sir👍

1 Like

Jeg husker han ble diskutert på forumet en del tidligere, så det er i allefall flere her som liker kunstneren.

Prøv å selg i Norge, funker det ikke så kjør e-bay :blush:

2 Likes

There’s a market for his earlier works, but it’s really dependent on the image. But if it isn’t on your wall, then it’s been losing value every year for the past 5 years. It’s stable now and framed up and presented in a gallery setting they’ll sell all day everyday. How they sell on Finn/Ebay etc I’m not sure. Works like Stampede, The Call II and some of the rarer prints still do ok. I guess most regular size from 3000kr to 20 000kr. Mini prints under 1000kr.

2 Likes