Kan vi få Orbi til Norge?!

Når nok god folk fra her mailer til Space Invader kanskje han kommer og invadere Norge?
http://space-invaders.com/contact.php

Hvor synnsykt kult ville vart en “Egon hatten” kit for eksempel!

Får friste med noen fjorder og fjell da :slight_smile: