Gard
april 20, 2015, 8:23pm
1
Katherine Bernhardt: ‘Stupid, Crazy, Ridiculous, Funny Patterns’ hos Canada Gallery 2014
Anmeldelse av utstillingen i NY times av Roberta Smith
Intervju med Bernhardt etter hennes forrige utstilling som handlet om supermodeller.
Unlike in fashion, in the art world, you don't define work in terms of looks, models, and seasons. But then an artist like 33-year-old painter Katherine Bernhardt comes along and takes fashion photos, magazine spreads, and model poses as her subject...
Hamburgers + french fries + basketball, 2014
Steaming Hot Coffee and Cigarettes and Pizza, 2013
Sharpies on Black, 2014
Doritos, socks and basketballs, 2014
BMF
juni 7, 2015, 12:48am
3
Nei, ikke dette akkurat. Blir litt for banalt for min smak. Men dette!!
Justin Bower
2 Likes
BMF
juni 7, 2015, 8:44am
5
Følte meg med et litt dobbeltmoralistisk angående banalitet - siden jeg kjøpte et print av de robotene av Tabby. Hver sin smak angående kunst, og det er ikke noe som er riktig eller galt, men det er alt etter øynene som ser. Om noen kaller noe god kunst så er det ikke sikkert at jeg ser det er god kunst og vice verca
1 Like
Jeg hadde absolutt hengt dette i egen stue.
1 Like
Jtraet
juni 7, 2015, 12:06pm
7
nei da hadde jeg malt noe burgere selv
3 Likes
Gard
juni 7, 2015, 2:21pm
8
Så du som kunstner ser ingenting i dette?
Gard
juni 7, 2015, 2:31pm
9
Jeg ser også at det bare er en av dere som har lest Roberta Smiths anmeldelse av utstillingen. Les den og se på maleriene igjen.
2 Likes
BMF
juni 7, 2015, 2:47pm
10
Jeg leste den, men ble nok desverre ikke noe mer overbevist…men er klar for at du kjører på med mer opplysning.
Gard
juni 7, 2015, 5:17pm
12
3 Likes
Heim
mai 6, 2016, 2:04pm
15
Her er det noen få trykk igjen hvis noen har et par tusen euro å svi av på en deilig fredag. http://countereditions.com/eu/artists/katherine-bernhardt.html (Var vel ikke mest populær her på forumet ref. diskusjonen over).
“Cheeseburger Deluxe” - Katherine Bernhardt
2 Likes
Ronny
mai 13, 2016, 9:59pm
16
Hadde jeg hatt cash skulle jeg gjerne hatt en sånn på veggen.
Hadde jeg et par tusen euro liggende å slenge hadde jeg definitivt kjøpt noe annet enn dette. Tror nytt sausnebb til serviset hadde klokket inn før denne
5 Likes
Heim
mars 18, 2017, 6:30am
18
Nei, dette kommer aldri på min vegg. Etter min personlige mening er dette kunst på barnenivå. Det er godt mulig at tankene bak er svært dype og på et veldig modent nivå rent kunstnerisk, men resultatet er barnehagekunst.
1 Like
Heim
mars 18, 2017, 10:50am
20
Hvorfor er dette kunst på barnenivå? Og hvorfor rakke ned på barnehagekunst?
2 Likes
Spørsmålet var om jeg ville ha dette på en vegg og svaret var nei. Personlig smak. Jeg har ingenting imot at andre har barnehagekunst på veggen
Hvorfor kunst på barnenivå? Burde kanskje utdype… jeg mener streken (teknikken) er banal og enkel, men tanken bak er sikkert dyp…
1 Like
Gard
mars 18, 2017, 4:01pm
22
Trykket ser veldig bra ut! Noen som vet hvor det selges?