Synes faktisk denne var kul, men ville blitt brukt og ikke satt på utstilling om jeg kjøper. Krysser fingrene for at han lanserer noe kult kaffe-relatert, da te til kaffe ratioen her i huset er 1:50 minst.
Bet i det sure frakt-eplet og spantet på meg coffee table boken, jeg! (Er på flyttefot, så plasten tar jeg nok ikke av før etter flytting) 
Se der ja, 10% rett til flippere.
Ble ikke kjøp på meg. Jeg vurderte men da for å faktisk bruke den, og med min historikk med kjøkkenutstyr i glass så ville det ha vært en dyr og kortvarig glede.
Men seriøst , jeg skjønner hypen. Men en te-potte ? Hva blir det neste design av dorullholdere ?
Blir en gledens dag da de med de beste bottene/flipperne begynner å selge med tap
Hvor mye pleier de her å ligge på?
Share kostet $360
Gone kostet AUD $950
Kilde:
In addition to a new work titled TAKE I’ve included a few pieces from my personal inventory
Dette hørtes veldig spennende ut ![]()
Er det snakk om open edition her eller? Hva var Share?
Usikker på om dette er open Edition. Har ikke klart å finne noe som bekrefter det foreløpig.
Share var open Edition.
8000$ pr. Stk
Pluss 300-600$ i frakt, pluss diverse moms og toll?
Ingen moms og toll på denne 
kaws A few months ago with no public gatherings in sight I decided to work on a project with @ARR.AllRightsReserved where we would send one of my sculptures 41.5 kilometers (136,296 feet) up into the stratosphere. On July 13th we successfully sent COMPANION up and back while taking video and still photos of the journey. Thank you for viewing KAWS: HOLIDAY SPACE
Stay safe!
Instagram post m/bilder fra Stratosfæren:
(KAWS:HOLIDAY Space)
Film fra eventen:
InstagramTV - KAWS in Space
Hvor open er open edition ? snakker vi ubegrenset salg innenfor en periode? Orker ikke akkurat stå opp for å bestille
Restock 1 gong i året sånn cirka.