Kaws (US)

Det er vel strengt tatt et trykk inni der, så derav prisen :-). Et signert Kaws trykk for rundt 35 tusen er jo ikke så gale i dagens marked. Men opplaget er høyt og motivet kanskje litt kjedeligere enn mye annet siden det er sort/hvitt. Personlig synes jeg noen av skissemotivene hans er ikke så verst.

Liker dette egentlig, men litt vanskelig å konkludere. Finnes mye annet fint for så mye penger.

1 Like

altså så lenge det er et print inne i boken så tror jeg faktisk at det ikke er så helt gale likevel. Jeg liker print. Jeg heller mot “kjøp” :slight_smile:

Utsolgt.,

2 Likes

1 Like

Er disse limited edition?

1 Like

Nei?

Det er vel open edition… gjesp.

Open Edition

Hoy,

Endte opp med 2 stykker av det ene KAWS puslespillet - så om noen sitter i karantene og trenger noe tidsfordriv, så sender eg gjerne avgårde i posten om du ønsker å kjøpe dette :slight_smile:
Kost er per idag 650 kr (se under) - så selger for 650kr + frakt og du slipper vente 3 uker på leveranse fra Australia…

Førstemann til mølla på tråden her får det :slight_smile:

Legger også ved noen bilder på hvordan det ser ut innrammet eller annet - vær kreativ i disse dager :slight_smile:


Skal selv gå i gang på mine nå - her er det første:

2 Likes

Hei ! jeg ta den :slight_smile:

1 Like

Jepps, kontakter deg på PM :slight_smile:

Selges forøvrig her for alle som orker vente (ta sjansen på sending i disse dager)
https://www.kawsngv.com/collections/puzzles

1 Like

Har noen en formening om hva man må opp i for å få tak i en limited Kaws statue om dagen?
Vet det er et åpent spørsmål men synes det er vanskelig å finne en oversikt over prispunkter i dagens marked.

Sjekk StockX

Kaws puslespill til salgs

Haha, for en pris :sweat_smile:

2 Likes

10x kostpris for open edition er bad deal :grimacing:

1 Like

De kunne slengt på en signatur for den prisen :slight_smile:

1 Like

Hvor lenge, hvor mye og i hvor stort antall kan man selge til disse prisene? At man ikke har råd til en companion må være tidenes i-landsproblem…
PS: Jeg liker figurene og en del av maleriene, men tror jeg skal si meg fornøyd med en lp hvor jeg får både design og musikk jeg liker til en overkommelig pris.

1 Like

Hva tenker dere om Kaws sin siste sak? Release i morgen, 2980 HKD:

1 Like

Nei takk. Nok skrot i hyllene på kjøkenet som ikke blir brukt. Og tvilsomt jeg ville plassert denne på utstilling :roll_eyes: