Kaws (US)

Var ingen passord for 1 time siden

Arg

Jeg ble litt ivrig og bestilte en sort for mye og er interessert i å bytte hvis noen har en av de andre som de vil bytte vekk?

Heldig med været idag :slight_smile:

4 Likes

Kaws benytter en NFC chip på disse companionene. Du bruker da appen ARR Authentication til å scanne chipen for å se at dette er en original. Jeg prøvde det akkurat. Smart hvis dette ikke kan kopieres. Har dette vært på tidligere companions? Small lie hadde ikke dette

1 Like

NFC er en forenklet RFID-teknologi, så signalet kan mest sannsynlig også leses med en standard RFID/NFC-scanner(Jeg mener Zebra har scannere som kan lese begge). Og kan den leses, kan den også printes/kodes til en ny brikke med egnet printer. Hva slags feedback gir appen på scannet brikke? OK serienummer, eller er det en eierskapsdatabase?

Tror det safeste uansett er å handle nytt fra rennommert forhandler. Mye penger å tjene på svartemarkedet, så man må anta at kopibandene i Kina allerede er på ballen.

Kul Kaws var det.

Det kommer kun opp et bilde av companionen og en tekst som sier at den er autentisk og verifisert + litt info. Står ikke noe om serienummer, eller den slags. Men hva som ligger i bakgrunnen/koden vet jeg ikke. I det minste blir det i alle fall litt mer trøblete å kopiere.

Jeg har et trykk av Murakami. Før jeg kjøpte, leste jeg at det var viktig å ta vare på original innpakningen fra Kaikai Kiki som den kom i. Den har jeg tatt vare på. Var visst innpakningen med sendings seddel som gjorde at videresalg ble lettere.

1 Like

Bath toy og den forrige plush frå DDTStore hadde same NFC brikke. Trur dette er berre DDT/ARR sin verifiseringsmetode for produktene sine.

1 Like

Nye muligheter om kort tid.

Link:

1 Like

Noen som kjøpte?

Begynner å bli dyre da,og i vel store opplag virker det som. Så nei,jeg sto ihvertfall over denne gangen.

Helt sprøe resultater på phillips idag så er nok utvilsomt greie handler

Fekk kjøpt ein på fredag, utsolgt etter 2 min. Figurene blei utsolgt idag etter 1 min. Har ein kompis som ikkje fekk tak i noko idag.

1 Like

Nja…Trykket vel på kjøp etter ca. 5 s, men var utsolgt etter å ha vært i kø i noen minutter. Skulle likt å vist hvordan algoritmen fungerer. Når det er sagt, så synes jeg Gone er hans beste vinylfigurmotiv hittil.

1 Like

https://www.instagram.com/p/B2l859FJVAx/

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Like

Noen som vet hva totalen ble med toll og frakt til Norge?

Totalen for 1 figur
NGV: 1050 AUD + Toll
KAWSONE: 910,20 USD

https://www.kawsngv.com/products/ltd

1 Like

Småstiv pris for en bok - men blir sikkert solgt.