Kaws (US)

Crazy priser. Boble eller ny standard?

Min nye triste venn. Syntes den var stilig🤥

11 Likes

Er verden blitt helt gal?

KAWS & Uniqlo i Kina 03/06/2019:

https://www.instagram.com/p/ByQINrjHLhN/

5 Likes

:joy::rofl::joy::rofl::joy:

Bra det var stille og rolig i Thailand :smile:

:100: :dolphin:

1 Like

Dette kan bli spennende, nå er de utsolgt for Kaws small lie hos perrotin.

1 Like

spennende blir det, men kun utsolgt for den brune. Og er den brune utsolgt så blir de automatisk utsolgt for settet også :slight_smile: men spennende å følge med på så absolutt

Det er jo settet med 3 stk som skal auksjoneres.

1 Like

De selger også Small Lie på Nous(klesbutikk) i Paris. Det er de som har tatt over deler av nisje-kundene til tidligere Colette, så skal ikke se bort i fra at det dukker opp andre ting der etterhvert.

Edit : glemte link.

https://nous.paris/products/kaws-small-lie-figurine

joda, men mente mere angående at de var utsolgt.
Med tanke på settet, så er det litt morsomt at de faktisk kaller det et sett. For egentlig er det bare 3 forskjellige farger de kaster i samme kasse når de sender dem. De har intet med hverandre å gjøre bortsett fra at de er ulike farger men pjåtes ned i samme pappkasse:-)
men blir spennende

Føler Kaws er enormt hypet om dagen. Minner meg litt om Os Gemenos, Dran og Invader. Når prisene plutselig ble mangedoblet ila noen måneder… Nå går vel trykkene til Gemenos nesten for kost igjen?

Merkelig hvordan disse kunstnerne har holdt på i årevis, og når prisene går i taket så skal alle kjøpe…

8 Likes
1 Like

Galskap!!

Føles som man er vitne til en åpenlys svindel eller sosialt eksperiment av noe slag med disse vinylfigurene produsert i kina.

Er vel team Kaws som selv har bydd på disse her. Prisen har jo ingen holdepunkter i virkeligheten.

Ikke vet jeg, men er 4 gang disse blir solgt på Phillips 2x3000£ 1x6250£ og en gang nå 5650£

2 Likes

Denne KAWS`en slapper av i ferien. Mulighet for de som har lyst. Jeg bestilte meg en.

KAWS Holiday Japan

2 Likes

Hva er passordet ?