Keith Haring - print

Hei,

Noen med gode innspill på trygt nettsted/selgere for kjøp av et print (ikke poster) fra KH?
Mange prisklasser der ute, men jeg leter i sjiktet 75-150k NOK - i denne omgang.
(Har registrert et par utenlands ned mot 5-6k i pund og dollars, men de glapp dessverre)

Jeg går gjerne en runde i det norske markedet, men erkjenner lett at dette nok er mer “far fetched” enn utenlands.
Ihvertfall etter hva jeg kan se har vært til salgs på Finn og KV.

1 Like

Bladd igjennom artsy og galleriene der antar jeg?

Kult at du vil kjøpe Haring - min desiderte favoritt! Finnes ikke mange av disse i Norge, så mest sannsynlig må du utenlands…

@Stormen laget en fin guide for noen år siden som jeg anbefaler deg å lese:

I samme artikkelen mener jeg det anbefales noen gallerier. Du bør også følge med på de store auksjonshusene som Sothebys, Bonhams, Philips etc.

Med Haring bør du virkelig kun kjøpe hos seriøse auksjonshus/gallerier - gitt populariteten finnes det dessverre mye forfalskninger.

Lykke til med jakten :ok_hand:

6 Likes

Stor takk, @Gulosten!

Dette var en nyttig artikkel med mye kunnskap å ta med seg.

Har begynt på den veien artikkelforfatteren også trekker opp, og sirkler meg inn mot aktører som kan bistå videre i jakten på riktig eksemplar til samlingen.:ok_hand:t3:

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.