Kim Andre "SinnSykShit" Larsen

Happy days - har akkurat hengt opp disse to bildene av SinnSykShit

“Krakk” - 90x120 akryl på kanvas

“Inferior Citizen of the State” - 40x40 akryl på kanvas.

Leser at noen mener han vingler litt i stilen, men en ting er helt sikkert - dette er en fyr det blir spennende å følge med på videre! Og det viktigste for meg er at jeg blir glad av bildene jeg har på veggen og det er definitivt tilfellet med disse to - smiler hver gang jeg går forbi!

17 Likes

Har nettopp hentet et trykk selv. Utrolig bra arbeid​:clap:t2::clap:t2:

Jeg har selv denne:

“We” - 75x75 canvas

Vurderte den 40x40. Liker veldig godt arbeidene hans og skal ikke se bort i fra at det blir flere på veggen etterhvert.

3 Likes

Den var fet - digger detaljene og fargene i motivet! Kult at det går bra for han også - det meste av det han lager selges. Kommer helt klart til å følge med videre ha:-)

1 Like

Har fire trykk av Sinnsykshit som jeg verdsetter mye i min samling… Tre på barnerommene og et i stua…

Utrolig bra fyr som er en aktivog stor bidragsyter til å løfte gatekunst i Oslo områdene.

4 Likes

Nice! Hvilke trykk er det?

Kaster meg på her! Er meget fornøyd med mitt “Just Watching” :clap: Imponert over alle detaljene og alle fargene.

Det blir spennende å følge med på hans videre arbeider!

8 Likes

Ooh, mitt favoritt Sinnsykshit verk, rett foran det jeg selv eier!

Du får si ifra dersom et salg av det skulle bli aktuelt en dag :wink:

Hva må man ut med for et av de større lerretene?

Har ikke full snøring på prisene, men så at Krakk (90x120 kanvas) var priset til 18000 inkl eikeramme. Jeg kjøpte både Krakk og Inferior Citizen of the State og fikk en god pris på begge samlet.

1 Like

Har 3x ‘City Skyline’ og en DOT - Theft collab som er helt vill rå, synes jeg… Liker utviklingen og kommer nok til å prøve å skaffe et canvas. Synes streken og fargene er bra, samt skiller seg veldig ut i en street art samling.

11 Likes

Veldig kul den Dot collaben din :slight_smile:

2 Likes

Henger meg på, veldig kul Dot collab :+1:t2:

2 Likes

Hvor henne er det man kjøper canvas av han her?
Liker det veldig.

Kontakt @JonasLeborg. Han kan ha noe tilgjengelig, eventuelt peke deg i riktig retning.

1 Like

Veldig kule alle sammen - grattis!!

Reedprojects i Stavanger kan muligens også hjelpe:

1 Like

Takk for det :slight_smile:

2 Likes

Mangler silver city skyline, om noen har til en fornuftig pris så PM :slight_smile:

Vis noen har en canvas som er interessant, send en Pm :grin: