Kjenner noen verdien på disse? Alt er kastet

Tante Olga og onkel Konrad fant disse tegneseriene(?) når de rydda loftet i jula. Alt gikk selvfølgelig rett i containeren. Som Konrad så fint sa det er det lenge sia Mikke Mus stod øverst på ønskelista til noen i familien på julaften… Uansett hadde det jo vært artig å visst om dette hadde noen verdi?

bilde

48 Likes

:rofl:

:rofl::rofl::rofl:

:joy::joy::joy:
Om eg ikke bommer helt, er dette deler av samlingen til Mr Reed, på et tidspunkt?

Forstår ikke humor. :innocent:

1 Like

Godt å se at du er tibake på KV Julia. Tror det er veldig mange «har dette bildet noe verdi» brukere som har savnet deg😝

4 Likes

Takk. Det blir ingen flere slike “verdi brukere” svar fra meg mer. Har ikke tid til slike, de får heller plage Blomqvist. :stuck_out_tongue: :crazy_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes: Jeg kan være stille i tre år til. Kan ikke ha en innboks med 10 -15 spørsmål om dagen. Hilsen PhD Julia.

5 Likes

Godt du er tilbake på tross :blush:

1 Like

Det ble bare litt for mye med studier og arbeid til å være aktiv her. Men har fulgt med. En positiv utvikling jeg har sett den tiden jeg ikke har vært aktiv er en liten forflytning fra bare gatekunst til samlere med et bredere perspektiv. Hilsen PhD Charlotte. Men her er jeg fremdeles mystiske «Julia»

8 Likes