Kjøpe Banksy? Les her først, komplett oversikt over alle trykk!

Orginalt publisert på: Kjøpe Banksy? Les her først, komplett oversikt over alle trykk! | Kunstveggen.no
Erfaringsmessig kan det lønne seg å ha en god oversikt over produksjonen til en etablert kunstner før en velger å gjøre sitt første kjøp. Som samler og stor Banksy-entusiast valgte derfor en av grunnleggerne bak Kunstveggen å utarbeide en komplett* oversikt over alle Banksy sine trykk med utfyllende informasjon om hvert enkelt motiv. Oversikten kan du laste ned…

2 Likes

Her er en link til .pdf’en. Håper den kan være til nytte for samlere og Banksy-nerder som meg selv :smile:

6 Likes

Brillefin oversikt. Bra jobbet! Gi lyd om du har en Laugh Now til kostpris :smile:

2 Likes

Dette er stor idrett!
Takker for knallfin oversikt.

Hiver meg på @Elkev. Laugh now! Må ha!!
Har en forsiktig brukt 2015 BMW X3 i bytte. Hehe

1 Like

Du slipper “billigere” unna. Omtrent 60 laken skulle sikre deg en usignert utgave :wink:

Er det ikke på tide at han kommer med et nytt trykk? :slight_smile:

Jo, men eks. slippet i 2012 typer på at han/agenten(e) selger til VIPer… Si ifra hvis du kan fikse meg på listen :smile:

Ja, men burde vel komme noe til oss dødelige også :slight_smile: Ser det er mye spekulasjoner rundt Banksy, men er vel ingen som vet. Skal nok godt gjøres å komme på den listen hvis man ikke allerede er der :slight_smile:

Imponerende arbeid lagt ned i den oversikten! Skulle gjerne hatt litt flere av disse trykkene på veggen