Hvorfor er det ingen som snakker om originaler? For 50 000 er det mye gøy det er mulig å få tak i. Se lenken under for noen eksempler fra galleriet (Galleri Golsa). Legger ikke ut priser offentlig, men alt er mindre enn 50 000.
Parsons hadde sett helt fantastisk ut. Og mye Pushwagner for pengene!
Enig Gard. Orginaler er jo helt topp, men motivet er etter min mening like viktig. Som eksempelet ditt godt viser er ikke en orginal en orginal. En Mehdi-orginal på 1,20 x 1,20 med bildene fra undercurrents lå vel på ca 150 tusen?
Ett av mine første bilder var “Kid” av Pøbel. 100x70cm og sprayet i 8 ekseplarer. Prismessig bør det kunne være mulig å få tak i for ca 50tusen. Eller det var ihvertfall det jeg prissatte mitt til her tidligere i år for i håp om å kunne gjennomføre et hinsides impulskjøp med kort frist. Men nå blir det hengende på veggen på ubestemt tid videre.
Ingen hemmelighet at jeg er Pøbel-fan. Men det er spennende tider nå med deltagelse på høstutstillinga, intervjuer i A-magasinet etc. Og prisene på printene stiger jevnt og trutt, så kan ikke tenke meg annet enn at orginaler kommer etter. Når de er for salg, det er ikke ofte.
Vavittig kult det bilde fra Conor Harrington. Det er noe som kunne fungert. Takk for forslaget
Hva tror man prismessig på det bildet?
Absolutt, skal løpe en tur innom Pushwagner denne uken for å se
Jeg har en Blå versjon av «in cod we Trust» for salg!
Send en pm om du er interessert🙌
Har en håndkolorert slik om det er av interesse
Kan kjøpe en original Stikki Peaches til under 50 lapper;
Ja det er en av mine favoritter av CH. Han har et par andre som kanskje er hakkete over, men da begynner du plutselig å slite med et budsjett på 50.
Prismessig så er h&s noe vanskelig å estimere 100%. Om du ikke vet det så inngår det i en serie med Transformer og grab your guise. Transformer får man nå til en veldig god pris på Finn, men det er ikke like populært. (Er nok noe med fargene)
Er en som selger h&s på eBay nå. Den er ok priset, men mva og frakt kan gjøre det unødvendig dyrt.
Om jeg skulle kjøpt en h&s nå ville jeg vært veldig fornøyd med 16.000,- men hadde følt 18.000 var greit.
Om du klarer å få det på eBay til rundt den prisen med pruting og slipper store momsregninger og frakt så har du nok gjort en god deal.
Som jeg og andre har nevnt så er Mehdi en kunstner med vanvittig mye fint, og det foreligger en forklaring/motiv bak bildene. (Forøvrig også med CH) Bildene symboliserer ofte noe politisk i Iran og verden. Ikke bare en isbjørn, tiger, elefant, zebra etc med noen tagginger.
Søk gjerne opp «Mehdi Ghadyanloo Siesta» og «divide by zero». Nydelige verk.
Bytt ut Dark Heart på den ene veggen og kjør disse på hver sin vegg.
Takk for svar Ola,
Tittet på Mehdi sitt “plane over water” og falt ganske pladask for det. Noen som kjenner til målene? og evt tilgjengelighet?
Bare hyggelig!
Plane over water har jeg ikke så mye kjennskap til, men antar det er ca 82x82. De.nye bildene hans er vel i den størrelsen.
Gard kan nok svare deg bedre, om ikke så kan jeg sjekke på fredag. Da er jeg i galleriet i London og kan høre om tilgjengelighet osv om du vil.
Svært gjerne!
Ok. Det skal jeg prøve å få husket på.
Tror ikke denne har kommet som trykk enda.
Var nylig et lignende trykk som ble gitt ut: Gravity of Memories. Litt mer mørk blå i fargene.
Ellers så kan du sende en mail til Richard Howard Griffin. Google Howard Griffin Gallery så finner du nok adressen og litt info
Helt enig i at det flybildet du refererer til ser helt nydelig ut! “Eluded Memories” er navnet det har fått.
Jeg forhørte meg om det ville bli laget print av dette tilbake i juni.
Fikk da til svar fra Richard at han ikke var sikker ettersom de på det tidspunktet akkurat hadde gitt ut “Gravity of Memories” som @Benbjo refererer til. Fly var i hvert fall på hold for en stund.
Men ting kan jo ha endret seg siden den gang, så det er jo supert om @OlaNorman sjekker i galleriet på fredag
Da har jeg snakket med Howard Griffin.
Det med flyet blir ikke laget som print. Jeg fikk derimot se originalen…
Og et par andre originaler som var vanvittig flotte! De som skal hans neste utstiling har mye å glede seg til.
De neste printene er nå siesta og divide by zero.
Ryktene tilsier ar det er vanvittig mye av de to som blir hand finished. Så de blir nok vanvittig flotte i virkeligheten.
Tror ikke det skal være noe HF på Divide By Zero? Er vel stort sett bare prints med folk i dem som blir HF
Takk OM!
Mulig dette er et dumt spm, men det står at Siesta blir tilgjengelig 14 okt. Er det F5 race og førstemann til mølla som gjelder da?
For enquiries in relation to Siesta, please send an email to: info@howardgriffinprints.com