Denne veggen får man ganske midt på når man kommer opp i etagen og jeg ønsker et bilde som virkelig “popper” skikkelig. Jeg ønsker ikke bilder som er for dystre.
Håper på noen flotte forslag
-G
Denne veggen får man ganske midt på når man kommer opp i etagen og jeg ønsker et bilde som virkelig “popper” skikkelig. Jeg ønsker ikke bilder som er for dystre.
Håper på noen flotte forslag
-G
Med en fet ramme så vil jo denne her kanskje kle veggen din:
https://www.artrepublic.com/prints/it-s-darkest-before-dawn-gold-leaf-by-magnus-gjoen.html
Uendelig mye fint som vil passe. Fritt budget?
Ikke nødvendigvis en “popper”, men Pejac passer over alt.
Denne gjør seg bra som en “popper”.
Hei!
Hodeskalle fra Gjøen blir nok noe dystert.
Likte Katrin Fridriks, men det blir kanskje noe kjedelig i form at det gir svært lite rom for tolkning og i mine øyne fort kan bli litt kjedelig. (Mulig jeg er vel streng her nå
@Jonnyick Ja det er masse som vil passe, men det gjør det også vanskelig…
Hva er budsjettet?
50k
Gå for en Pushwagner da… Mye fint for 50k.
Da er det ihvertfall veldig mye flott å velge i;
Norsk eller internasjonalt?
Har vurdert en Pushwagner, syntes de nye verkene som kom nå så spennende ut.
@Witchdoctor Det er det samme, men ønsker fortrinnsvis verk som er lett omsettelig.
@Jonnyick Er enig i at Pejac er rått og med 50k som budsjett skulle det være mulig å få fatt i noe bra, men kjører ikke han også litt dystert tema?
@Guuz Jeg tenkte at hodeskallen ble mindre dyster mtp stilen. Du kan jo få et Dolk lerret for 50K:
Et forslag er det siste Mehdi-trykket “Enigma”. Dette trykket er 86 cm begge veier som vil passe størrelsesmesig på veggen. Jeg har både Mehdi og Pejac på veggen hjemme og det er vel så mange som faller for Mehdi. Jeg syns de nye trykkene ser fantastiske ut i fargene + at det er har mye i seg budskapsmessig.
Omsettingsmessig så tror jeg (om du kontakter galleriet og får et eksemplar) at dette bør være lavrisiko-investering til kostpris. Det bør være rimelig greit å få igjen pengene, og jeg tror Mehdi kan ha en økonomisk oppside fremover (tror det er ganske mange som følger med på world economic forum som kan tenke seg et trykk eller to etter hans stadige opptredener der). Det er langt under 50K, ligger under 15 tusen.
Dette er det første fra “undercurrents” serien såvidt meg beskjent så det kommer flere nå i høst (se andre linker)
Hvis du vurderer “jobkill”, som er det feteste trykket etter selvportrett (etter min mening), er den litt for stor for veggen din (~130 cm bredde).
Men… mange andre godbiter fra Push.
Litt med dystert Sverre Koren Bjærtnes Rainbow crucifiction ligger ute på finn.no nå for 20K. Men fantastiske farger og mye budskap. Bør være mulig å få litt ned i pris også, har ligget lenge. Jeg kjøpte selv den mindre utgaven tidligere i år og flere her inne har den på veggen, vil størrelsesmessig gjøre seg godt tror jeg
Jeg var innom galleri fenka igjen nå på lørdag igjen som var. Parsons passer veggen og ville vært et veldig bra alternativ i den prisklassen, tror det er rimelig lav risiko prismessig og greit omsettingsbart. Kan være lurt å forsøke å få seg ett eksemplar før de starter på fineart vil jeg tro. Galleri Fenka tror Jobkill vil slå veldig til, enorm interesse og bra salg med over 20 solgte i Levanger
@Witchdoctor Takk for svært gode forslag. Har vurdert et Mehdi faktisk, men ikke helt funnet verket jeg tror kunne passet på veggen. Enigma likte jeg godt. Hvilket Galleri fører han? Dette er en relativt ny interesse for min del så kunnskapen er noe lav enda
Det virker som Jobkill kommer til å slå an, men det passer ikke inn hos meg nå grunnet størrelsen. Er de tilgjengelig for visning i Oslo nå?
Galleri Pushwagner har Jobkill og Parsons. Fineart kommer med bildene på Push-utzstillingen 13.sept.
Støtter forslag om Mehdi! De nye er vanvittig flotte.
Howard Griffin Gallery.
http://howardgriffingallery.com/
Ellers;
Hva med Conor Harrington?
Hide & Seek hadde gjort seg.