Den eg nyttar mest for tida. Men har og ein annan Pilot så vurderer la den gå. Om nokon har noko sjefskul kunst i innbytte. Kom med forslag
Den eg nyttar mest for tida. Men har og ein annan Pilot så vurderer la den gå. Om nokon har noko sjefskul kunst i innbytte. Kom med forslag
Du må ikke finne på å bytte glass nei! Helt magisk å se noen som har en klokke fra familien hvor man ser bruksmerker. Som du skriver, er minner
Fantastisk fin klokke
Disse kommer med plexiglass. Litt teip på klokken, lett våtpuss med fint sandpapir og litt pussemiddel fra tidssonen sin nettbutikk så ser den splitter ny ut (for de som ønsker dette) ![]()
Kanskje det jeg må gjøre med speedmasteren! Har ikke tenkt på det, takk for tips ![]()
Gjort det mange ganger selv. Enkelt, raskt og blir som nytt ![]()
Polywatch, en tøyfille og maskeringstape er alt du treng.
Blir som nytt. Dog digge eg at Speedy har litt bruksmerker så tar meg sjelden tid til dette…
For såvidt sant det! Liker at klokkene brukes å har litt bruksmerker. Blir så fisefint med klokker som ikke skal ha en skramme
Det glasset blir jeg ikke å pusse, når jeg ser på den tenker jeg på damen som bar den og alle ripene som sikkert har blitt til i hennes siste år i arbeidslivet som rådmann på 70/80 tallet - er vel kommunedirektør det heter nå i Norge - er glad hun ikke valgte en av damemodellene som var populære på den tiden. Hun var tøff, selvbevisst og skulle ha en pålitelig klokke.
Som Gulosten skriver er det lett å ta en lett våtpuss med fint sandpapir, samme metode kan du bruke på bilder med akrylglass - Polywatch er som Oddemann skriver er også bra, til andre ting med akrylglass en klokker også. Da jeg fikk klokken for noen år siden hadde jeg den på service hos en urmaker i København, så innvendig er den renset og tipp topp - men sa jeg ikke ønsket å gjøre noe med glasset, det var de positiv til.
ENDEAVOUR CHRONOGRAPH COMPAX H. MOSER X MASSENA LAB
Mer info finner dere her: Endeavour Chronograph H. Moser X Massena LAB - H. Moser & Cie.
Denne hadde mye detaljer på skiven for å være en Moser & Cie.
Enig!
Liker den men usikker på avkuttede tall hvor subdials er.
Enig, Breitling har mye fint ![]()
Dette var skuffende fra PP!
https://www.patek.com/en/collection/cubitus
Hva synes dere om nye Cubitus serien?
Enig i deg, likte dei heller ikke, men må si at prisen på gråmarkeded kontra før pandemien er lite fristende generelt for patek også
Overpriset, uorginalt design og de samme fargene som alle andre produsenter har valgt siste 1-2 årene. Gjesp at dette er sluttresultatet når det er 25 år mellom hver nye lansering.
Noen som vet pris?
The price of the 5821A will be $41,243 and it will be available at retailers tomorrow – Friday, October 18th.
The second model in the Cubitus collection is reference 5821/1AR. The price here is $61,276.
The price of the 5822P will be $88,378.
Haha den svei litt, neida! ![]()
Skal sies at jeg ikke har en PP. Sto på venteliste for mange år siden på en 5711 og ventet på min tur men ble tatt av listen da klokkemarkedet eksploderte og alle skulle ha Rolex og PP. Da var jeg ikke en viktig nok kunde lenger.
Endte opp med noe annet fra Holy Trinity som jeg fortsatt har i klokkeboksen ![]()