Kunst av Pose

Jeg vurderer å kjøpe mitt første Pose trykk. I dette tilfellet “Spiral”. Eier ingenting av han fra før. Hva er en grei pris for dette?

Hva tenker folk om Pose generelt?

Jeg vet at Trine S. Grande ikke er noen big fan for å si det sånn. Prøvde vel å innføre en egen poseavgift. Kjøp før avgiften blir en realitet er mitt råd.

7 Likes

Stor humor!

Nå er jeg kanskje habil, i og med at jeg har kjøpt meg to Pose trykk. For det første liker jeg bildene hans, han har en fin balanse i bildene til å implementere så mange forskjellige objekter i bildene. For det andre har jeg troen på at Pose blir mer og mer ettertraktet.

Det at han har holdt seg til 100 edition er nå en god ting fra mitt synspunkt. Jeg tipper du må ut med opptil 1000 dollar for et Spiral, noen går vel for ned mot 700 dollar hvis man treffer godt.

1 Like

Nå skulle det egentlig ha stått inhabil, men kanskje jeg er habil også :wink:

Er vell sjeldent for salg. Da Burn går for ca 800$ vil jeg tippe denne ligger rundt $1000. Fantastisk bilde, kunne tenkt meg det selv.

Takk for svar!
Så nå at det gikk en for 6500,- på ebay for et par dager siden. Jeg er litt i tvil… Liker jo det jeg ser… :smile:

Finner du enda en til 6500 og du ikke slår til, så gi meg en lyd :+1:t2:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.